Leśna wyprawa z żoną.

Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 2

Dziś zdziwiłem się że małżonka gdy wróciłem z pracy podczas obiadu sama zaproponowała że ma ochotę pojeżdzic w leśnej ciszy i w słońcu.Jednak jak słońce świeci to człowiek od razu może więcej mimo zmęczenia innymi obowiązkami.Na początku DDR pojechaliśmy do Grzędzic przez Żarowo aby wjechać w las czyli Puszczę Goleniowską.
Młody modrzew
Młody modrzew © strus
Przez las dotarliśmy do Sowna i po kilkuset metrach  jazdy szosą ponownie udaliśmy się w las w kierunku Wielgowa.
Konie w Sownie
Konie w Sownie © strus
Droga od krzyżówki do tartaku w kierunku Wielgowa naprawiona , prawie brak dziur bynajmniej do miejsca gdzie odbiliśmy na Reptowo ,po drodze za ulubiona krzyżówką leśną przerwa na batona i pochłanianie słonecznych promieni i głębszy łyk isotonika.

Po przerwie uzupełnienie napojów w Reptowie i dalej na szlak w kierunku Morzyczyna przez Kobylankę.W Morzyczynie odbiliśmy w kierunku jeziora przez Osiedle Ustronie i chwile jechaliśmy zatłoczona promenada na której chyba Michał [michuss] uczył córkę jazdy na rowerku ale nie jestem pewien na 100%. Jeszcze przed Werandą uciekliśmy na DDR którą pojechaliśmy do Lipnika a następnie na drugą stronę DK 10 i za działkami docieramy do Przemysłowej i już tylko szosą do domu.Następny nasz wypad na spalanie kalorii świątecznych może w lany poniedziałek.
Zielone pole
Zielone pole © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Grzędzice  Majątek,Sowno,Podlesie,Klępinka,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.