Puszcza Goleniowska po pracy.

Piątek, 18 kwietnia 2014 · dodano: 18.04.2014 | Komentarze 0

Po pracy miałem być potrzebny w domu ale po objedzie dowiedziałem się że będę potrzebny dopiero około osiemnastej to nie czekałem aż małżonka zmieni zdanie przebrałem się i taki pełny ruszyłem w drogę.Niestety dziś miałem kłopoty z kartą SD w telefonie ,telefon naglę przestał ją widzieć i się wyłączał samoczynnie przez to nie mam zapisu z sports-tracker i brak fotek.Pierwsze kilometry to takie same jak poprzednie dwie wyprawy w kierunku Bukowego do Płoni przez Jezierzyce następnie na drugą stronę DK 10 i w drugi leśny szlak w prawo w kierunku Niedźwiedzia gdzie wyjechałem z lasu w okolicy krzyża.Dalsza trasa to nadal teren w kierunku  Stargardu przez Cisewo ,Grzędzice aby wyjechać do miasta ulicą Podmiejską i jeszcze kółeczko w okolicy centrum aby dokręcić do 50 km.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice, po Stargardzie.