Super spacerowe tempo z małżonką.

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 5

Ustalenia były narzucone z góry że jedziemy bardzo spokojnie w tempie spacerowym umożliwiającym rozmowę.Wybrałem szlak przejechany zimą  podczas większego mrozu.Szybko przez miasto i Witkowo aby za biurem agrofirmy udać się w kierunku Tychowa.
Przeprawa przez Inę
Przeprawa przez Inę © strus
Nad Ina chwila przerwy dla dłoni żony i ruszamy dalej.Droga od Witkowa do samego Tychowa to płyty jumbo w miarę dobrze ułożone chodź małżonka narzekała że nie szanuje jej nadgarstków ale jechała.W Tychowie widzieliśmy dwie piękne magnolie ,szkoda że nie zrobiłem zdjęcia .Po przejechaniu na drugą stronę DK 10 droga do Sułkowa to ser z dużymi dziurami ,gdy dojechaliśmy do rzeki Krąpiel zarządziłem drugą przerwę dla małżonki.
Krąpiel między Sułkowem a Ulikowo Kolonia
Krąpiel między Sułkowem a Ulikowo Kolonia © strus
Przez Strachocin docieramy do DDR przy DK 20 żeby za wiaduktem skierować się w strefę działek gdzie na ulicy Granicznej stoi ciężki sprzęt gotowy do zimowych interwencji.
Zimowy pojazd
Zimowy pojazd © strus
Docieramy do parku Panorama gdzie znajduje się park linowy ale chętnych jak na razie brak i włąściciela ,liczyłem że spróbuje dlatego pojechałem Grunwaldzką a nie Na Grobli.
Park Panorama
Park Panorama © strus

Wyjechaliśmy na szosę i przedzieraliśmy się w stronę Reymonta aby zajrzeć do żabiego uroczyska.Małżonka znała to jedynie z opowieści i ze zdjęć trzeba było pokazać na żywca i posiedzieć na pieńku w  słońcu.
Żabie Uroczysko.(lasek przy ul. Reymonta Stargard Szczeciński)
Żabie Uroczysko.(lasek przy ul. Reymonta Stargard Szczeciński) © strus

Żabka
Żabka © strus

Jak opuściliśmy uroczysko to niby pomyliłem drogę i zamiast do DDR dojechaliśmy do Lubowa ale na następny objazd przez Grzędzice i Lipnik już żona nie dała się na mówić, ponoć  bo za dużo jechała pod mocny wiatr i się zmęczyła .Niech jej będzie ,teraz tylko przez Żarowo do domu.Przez ostatni tydzień nie nagadaliśmy się tyle bez "słuchaczy" [SYNÓW] co przez dzisiejszą udaną wycieczkę.

Stargard,Witkowo,Tychowo,Sułkowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard,Lubowo,Żarowo,Stargard.