Pomnik Carla Ludwiga Gené - Bukowe.

Piątek, 11 kwietnia 2014 · dodano: 11.04.2014 | Komentarze 4

Dzień wcześniej szukałem pomnika wymienionego  w tytule ale go nie znalazłem,gdy wróciłem do domu porównałem mapki przejazdu mojego i dojazdu do pomnika i okazało się że dobrze jechałem i go przeoczyłem , więc postanowiłem ponownie pojechać na poszukiwania.Pierwsze kilometry to kopia wczorajszego dnia aż do ulicy Deszczowej ,tam mała modyfikacja tym razem wspinaczka pod stromą ulicę Senną która nadaje się na treningi dla Daniela,wymagająca ja trochę za szybko chciałem ją pokonać i dała mi w kość.I tak dotarłem do Mazurkowa.Tam miałem wybór szlaku trawa albo błoto wybrałem trawę.
Bukowe - żółty szlak
Bukowe - żółty szlak © strus
Żółty szlak zamienił się w drogę bez szlaku ,jedynie oznaczenia na drzewach bo na drodze nie było żadnych śladów że to jakiś szlak po prostu jechałem przez las pilnując strzałek na drzewach aby dotrzeć do czerwonego szlaku.
Żółty szlak  bez szlaku.
Żółty szlak bez szlaku. © strus
Gdy w końcu można było szybciej pojechać to tak się rozpędziłem że minąłem zakręt i ku mojemu zdziwieniu zawitałem w Kołówku.
Żeby nie krążyć bo nie miałem dziś czasu na to , bo miałem zaplanowany wyjazd do Gryfina na basen postanowiłem przez Kołowo obok nadajnika zjechać brukówką w okolice pomnika.
Nadajniki w Kołowie
Nadajniki w Kołowie © strus
Trzy kolory kolejno tym razem czas na niebieski szlak aż do miejsca w okolice Pomnik Carla Ludwiga Gené ,jak zjechałem na dół to dalsze poszukiwania postanowiłem zrobić prowadząc rower żeby znowu nie przeoczyć.Po kilko dziesięciu metrach dojrzałem na drzewie strzałę w kierunku sporego wzniesienia , na szczycie coś zauważyłem.
Droga do pomnika Carla Ludwiga Gené
Droga do pomnika Carla Ludwiga Gené © strus
Rozpocząłem wspinaczkę z rowerem ku mojemu celowi ,po kilku metrach byłem już pewien że to.Po opadach deszczu droga była wilgotna a na nich suche liście przez to było ślisko ,pod koniec było tak stromo że zostawiłem rower i do celu dotarłem sam.

Pomnik Carla Ludwiga Gené
Pomnik Carla Ludwiga Gené © strus
Czas na drogę powrotną po drodze zabieram rower schodzę na czerwony szlak i ruszam do domu.

Droga powrotna na początku nie różniła się do pokonywanej dzień wcześnie dopiero w Zdunowie od razu po przejechaniu przez Dk 10 ruszyłem w las a od Niedźwiedzia ten sam szlak do domu z wyjątkiem że nie Szczecińską tylko na ooło przez Przemysłową.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Puszcza Bukowa,Kołówko,Kołowo,Puszcza Bukowa,