Żółwia Błoć i torowa przygoda.

Poniedziałek, 24 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 6

Rano postanowiłem pojechać w okolice Goleniowa , na początku była to wielokrotnie pokonywana trasa do Helenowa ,nastepnie wjechałem w głąb miasta żeby zobaczyć Mig-a 21  przed Urzędem Miejskim ale po drodze trafił się mały zwierzaczek.
Dinozaur w Goleniowie
Dinozaur w Goleniowie © strus
Ledwo siadłem na rower i dotarłem  pod UM w Goleniowie.
MiG-21 w Goleniowie
MiG-21 w Goleniowie © strus
Spojrzałem na mapę aby zlokalizować ulicę Wolińską którą miałem się udać w dalszą trasę aby wyjechać z miasta , na rogatkach pożegnał mnie pomnik z 1948 roku.
Pomnik z 1948 roku postawiony przez Tow.Przyjaźni Polsko - Radzieckiej
Pomnik z 1948 roku postawiony przez Tow.Przyjaźni Polsko - Radzieckiej © strus
Żeby przeprawić się nad DK6  trzeba było czekać na zielone światło ,chwile to trwało bo przejeżdżały z naprzeciwka auta ,dalsza droga to równolegle do S3 i w końcu zmiana kierunku jazdy i jestem w Miękowie.
Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy w Miękowie
Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy w Miękowie © strus
Przed kościołem namierzyłem kierunek dalszej jazdy a mianowicie Białuń ale to nie ten koło Starej Dąbrowy.
W końcu dojechałem do celu jakim była Żółwia Błoć.
Żółwia Błoć
Żółwia Błoć © strus
Kościół filialny p.w. św. Antoniego z Padwy - Żółwia Błoć
Kościół filialny p.w. św. Antoniego z Padwy - Żółwia Błoć © strus
Gdy już miałem opuszczać mój cel wycieczki dostrzegłem jeszcze jakieś ruiny starego kościoła i lapidarium.
Żółwia Błoć - Pamięci wszystkich, którzy żyli tu przed nami. Czerwiec 2009 rok
Żółwia Błoć - Pamięci wszystkich, którzy żyli tu przed nami. Czerwiec 2009 rok © strus
Gdy dojechałem do DK 6 zobaczyłem znak z kierunkiem na lotnisko ,skoro jestem tak blisko pomyślałem to zajadę.
Port Lotniczy Szczecin Goleniów
Port Lotniczy Szczecin Goleniów © strus
Port Lotniczy Szczecin Goleniów. - PKP
Port Lotniczy Szczecin Goleniów - PKP © strus
TU POPEŁNIŁEM NAJWIĘKSZĄ BABOLA - od kiedy jeżdżę rowerem i mam nawigacje w telefonie ,zamiast sprawdzić to zapytałem się ochroniarz czy jak pojadę prosto to dojadę w okolice Mostów - odpowiedział że tak i jak skończył się asfalt jechałem ok 2 km gruntem a następnie  niosłem ,prowadziłem rower po torach kolejowych bo się droga skończyła.
Tory do Goleniowa
Tory do Goleniowa © strus
I tak czas leci a ja sobie klnę że nie chciało mi się wracać do DW 113  jak ujrzałem słupki przy torach i wieżę kościoła to myślałem że jestem w okolicach Mostów.Najbardziej cieszyłem się z drogi poniżej że będę mógł wsiąść na rower i jechać.
Szlak do Marszewa
Szlak do Marszewa © strus
Grunt a cieszy kiedyś jadąc Spiderem na taka drogę bym nie wjechał a teraz czuje zadowolenie że jadę i dojechałem nie do Mostów a do Marszewa.
Kościół filialny p.w. Wniebowstąpienia Pańskiego w Marszewie
Kościół filialny p.w. Wniebowstąpienia Pańskiego w Marszewie © strus
W domu zobaczyłem że gdybym pojechał w przeciwnym kierunku od torów to bym wylądował w Imnie i bym miał bliżej do domu , atak DW 113 dojechałem do Żółwia i dalej do Mostów aby kierować się do DW 141.Jak byłem w Zagórce na moment zatrzymałem się bo dojrzałem dobrą gruntową drogę prowadzącą do w/w drogi i tam pojechałem.Jadąc sobie dojrzałem żabę ,aby na nią nie najechać odbiłem lekko w lewo i złapałem zająca.
Zagórce
Zagórce © strus
Na dodatek uszkodził mi się przy upadku zamek w kurtce , walczyłem z nim z 10 minut aby móc ponownie go zasunąć a już myślałem że wstąpię do kogoś i  poproszę pomoc [lekko zszyć aby dojechać do domu]. Gdy już byłem na asfalcie to poczułem moc ponownie ,przed Stargardem na DDR z Żarowa jechałem ponad 50 km/h.Przez te przypadkowe wydłużenie  drogi pokonałem pierwszą setkę w tym roku.Dziś coś dziwnego zrobiło mi się z Sport Trackerem ,gdy juz byłem pod blokiem wcisnąłem Stop i  End a gdy w domy chciałem nadać tytuł na głównym ekranie miałem komunikat "Crash Tacker" jedynie zdjęcia zostały a tak chciałem żeby inni zobaczyli mój babol.

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Miekowo,Białuń,Żółwia Błoć,Port Lotniczy Goleniów,Marszewo,Goleniów,Żółwia,Budno,Mosty,Danowo,Tarnowo,Zagórce,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargrd.

| 07:18 środa, 26 marca 2014 | linkuj Zwierzaczek milutki przed budynkiem stoi. Ciekawe po co??
| 12:30 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj michuss - tak jechałem ale po przebudowie od razu trzeba przejść przez tory i trzymać sie lewej strony a ja jechałem prawą
| 10:15 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Masz w planach jakąś przypadkową dwusetkę ;-)
| 07:58 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Ja dwa razy jechałem od lotniska do Mostów, przez przejazd kolejowy obok przystanku o tej samej nazwie.

Mijasz terminal i jedziesz prosto przed siebie. Gdy dojeżdżasz do bramy zagradzającej drogę to odbijasz w lewo w asfaltówkę albo płytówkę, nie pamiętam.

Potem ma się wrażenie, że jesteś gdzieś, gdzie nie powinieneś być ;), o ile pamiętam przejeżdża się przez jakąś bramę, która jest otwarta. Końcówka to droga prowadząca wzdłuż torów do wspomnianego przystanku, potem w prawo przez tory, prosto i po 2-3 km jesteś w Mostach. :)

Ostatni raz jechałem tamtędy w maju 2012, możliwe, że po wybudowaniu tej linii kolejowej do lotniska coś się zmieniło.
| 21:03 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj Trzeba było zdjąć opony i zasuwać po torach :)