50 - tka po pracy w terenie.

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 3

Po wczorajszej wycieczce zaaplikowałem pierwszą dawkę leków ,rano gdy wstałem do pracy czułem się trochę lepiej ,bo nie leciała mi już woda z nosa ale za to prawie straciłem głos .Gdy już byłem w domu po pracy  wahałem się czy iść na rower czy nie ale za chmur zaczęło się przebijać słońce co mnie zachęciło do wyjścia i ruszyłem bez jakiegokolwiek planu jazdy, na początku w stronę Kobylanki.

Na DDR-ce odbiłem w nowe osiedle a dalej już lasem aby wyjechać za Jęczydołem na szosę do Bielkowa.

Skoro dawno nie padało to postanowiłem pojechać w las gdzie zostawiłem kiedyś okulary ,droga była sucha ale po okularach ani śladu pewnie dlatego że w tych okolicach prowadzoną wyrąb drzew i ktoś je znalazł.Przejechałem na drugą stronę DK 10 i po wielokrotnie przejechanej trasie udałem się do Grzędzic.Tam spojrzałem na licznik dodałem kilometry pozostałe do przejechania i brakowało mi 4 -ch do 50 -tki.Trzeba było gdzieś je znaleźć , na początku miałem pojechać do Klępina ale przed Lubowem spojrzałem na drogę do Mokrzycy i w tamtym kierunku się udałem.

Ten odcinek jechałem tylko raz z żona i to starym rowerem Meridą Freeway 9100 ale wtedy nie wiedziałem o istnieniu żabiego uroczyska a dzięki Wojtkowi [Tredix ] się o nim dowiedziałem.

Będę tu musiał rodzinkę przyprowadzić podczas żabich godów.

Jeszcze musiałem się pokręcić po mieście aby była pełna 50 -tka.Przez te leki bardzo mocno się spociłem ,koszulka była jakbym ja z wody wyciągnął a temperatura to zaledwie 8 stopni.Jestem ciekaw jak się sprawdzi zapowiadana pogoda na weekend, mam wolny ciekawe czy uda mi się coś wykręcić na pewno w deszcz nie wyruszę.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice,Lubowo,Mokrzyca,Stargard.