50 -tka po pracy.

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 2

Po pracy krótki wypad podobna trasą co ostatnio z małżonka , tylko w gorszych warunkach przez porywisty wiatr.Na początek Lipnik przez Żarowo i dalej Zieleniewo przez Kunowo.W Zieleniewie zajechałem na promenadę i wyasfaltowana ulicą Jeziorną na DDR do Motańca.

Na promenadzie sporo osób na rowerach  w starszym wieku pochłaniających na ławkach promienie słoneczne .Do Niedżwiedzia trasą leśną pod DK 10.

Również do Cisewa pojechałem inna trasą niż przeważnie jeżdżę ale  przez Reptowo PKP jak to sobie nazywa ten przejazd.

Wczoraj chyba musieli na leśnym odcinku przez Reptowo na rzucać gruzu i piachu z kamykami bo wcześniej tego nie było i się lepiej jechało.Prawdopodobnie rzuca cienką warstwę asfaltu jak na odcinku do Sowna.Z Cisewa żeby uciułać 50 -tkę pojechałem w kierunku DDR do Stargardu.Mam nadzieje że w tym tygodniu dzięki słonecznej pogodzie zaliczę po pracy po parę kilometrów tak jak dziś bo mam same ranki ,no może sobie jutro odpuszczę bo to środa więc  sala i basen.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,