Zdunowo po pracy.

Środa, 26 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 4

Wczoraj jakoś nie mogłem się zebrać aby po pracy trochę wykręcić km ,dziś to już nie odpuściłem bo przez następne dwa dni nie masz szans na rower.Zrobiło się ciepło więc kurtkę zastąpiłem bluzą a pełne rękawice letnimi i oczywiście kominiarka też została zastąpiona czapką.Dużo czasu nie miałem to zrobiłem szybką rundkę w terenie żeby zobaczyć co tam w lesie piszczy.
Chciałem po prostu sprawdzić jaka jest już nawierzchnia na gruntach leśnych między Motańcem a Płonią  i Zdunowem a Grzedzicami.
Można spokojnie wjeżdżać w las ,żadnego błota i wody.W sobotę jeszcze chyba pojadę  zobaczyć co słychać między Sownem a Zdunowem ,podejrzewam że też już można po "szaleć".

Jadąc od DK 10 do Zdunowa  wpadłem do głębokiej dziury aż mi w tylnym kole szprycha się złamała , to jakiś pech z tymi szprychami w spiderze  9 lutego straciłem dwie i do dziś nie zrobiony ale muszę jutro przed praca to zrobić żeby obydwa były gotowe na weekend.
W Reptowie przymusowy postój ze względu na przejeżdżające pociągi wykorzystałem do szybkiego spożycie batona i większego łyka isotonika.

Pociągi przejechały ja pojechałem do Cisewa a dalej w kierunku bobrowego tartaku żeby zrobić fotkę przez Sport Trackera  żeby inni też tam mogli dotrzesz bez trudu.

Bobrowy tartak między Cisewem a Grzedzicami
Bobrowy tartak między Cisewem a Grzędzicami © strus
Przez brak  szprychy z tylnego koła dziwny dźwięk się zaczął  rozchodził ,pewnie przez rozcentrowane więc zwolniłem aby dotrzeć do domu a nie dzwonić po kogoś .Ten dźwięk to przez tarcze hamulcową jak się później okazało.Dla mnie lutowe wypady właśnie się zakończyły.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Stargard.