Trochę terenu w środę triatlonową.

Środa, 12 lutego 2014 · dodano: 12.02.2014 | Komentarze 4

Miałem ochotę pojechać do Gryfina ale gdy wyciągnąłem rower  z piwnicy okazało się że mam złamane dwie szprychy ,dziwne że nie widziałem tego w niedziele.Nie miałem zapasowych więc musiałem wyczyścić górala i nim wyruszyć, przez te utrudnienia wyjechałem dopiero przed 12-stą.Jadąc do Kobylanki rozmyślałem gdzie mam jechać ,na początku myślałem o Starym Czarnowie i okolicach ale robiłem zdjęcie pamiątkowego kamienia w Bielkowie którego dopiero dziś dojrzałem zmieniłem plan aby popróbować lasów.

Pamiątkowy kamienń w Bielkowie
Pamiątkowy kamień w Bielkowie © strus
W Rekowie znowu musiałem zmienić kierunek ,chciałem jechać za gospodarstwem agroturystycznym do Jezierzyc ale na gruntowej drodze było bardzo dużo głębokiego błota i zawróciłem i odbiłem w drogę w  kierunku Niedźwiedzia.Na początku było Ok czym głębiej w las tym gorzej ,trzy razy musiałem rower przeprowadzić przez las bo na drodze dużo wody i błota.Jak ktoś będzie przejeżdżał tym  odcinkiem to w pobliżu drzewa co na poniższym zdjęciu leżą moje okulary które spadły mi i zapomniałem podnieś.

W końcu dotarłem do szlaku Motaniec - Jezierzyce i zawitałem w Jezierzycach w których zawitałem w okolice stawów.

Na zamarźniętym stawie Klasztornym cztery osoby łowiły ryby z pod lodu ale mogłem do niego podjechać.Wróciłem do Jezierzyc i obrałem kierunek na Zdunowo ale po raz pierwszy szosa czyli ulicą Pyrzycką.Objechałem w koło Wielgowo i sprawdziłem stan nawierzchni w kierunku Sowna niestety było błotnisto i wróciłem do domu przez Niedźwiedź.

Trasa:
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,