Prawie jak wczoraj.

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 1

Przez okno pogoda podobna do wczorajszej ,pomyślałem że wczoraj mi poszło bardzo dobrze to dziś musi być lepiej ale szybko zmieniłem zdanie zaledwie gdy wyjechałem z Warszawskiej na Broniewskiego już wiatr był bardziej dokuczliwy niż wczoraj. Trochę lżej było gdy opuściłem Warnice aż do wyjazdu z Barnimia.
Kościół pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Barnimiu
Kościół pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Barnimiu © strus
Do Okunica cały czas mocno wieje że miałem dość ,chciałem zmienić chodź na chwilę kierunek jazdy i wymyśliłem że pojadę do Żabowa z pominięciem Pyrzyc.Z lewej strony szosy zalegało jeszcze sporo śniegu ,mam nadzieje że go już świeżego nie zobaczę.

Zjechałem z DK 106 trasą MTB pojechałem w kierunku Żabowa ,na początku szosa Ok ,gdy byłem na krzyżówce zobaczyłem jakieś ruiny których wcześniej nie widziałem chodź byłem tam zaledwie raz.

Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV w
Ryszewo - Ruina gotyckiego kościoła z XV w © strus
Wracając do krzyżówki spodobał mi się stary dom którego także nie zauważyłem poprzednim razem.

Zimowe wyprawy mają takie zalety że nie ma liści na drzewach i krzewach i można zobaczyć więcej ,podobała mi się panorama Miedwia
przed miejscowością Turze ale zrobiłem kilka fotek telefonem ale nie oddają one tego co widziałem na własne oczy.

Przejeżdżając przez Młyny i Ryszewko to walka nie tylko z wiatrem ale przede wszystkim z dziurawą szosą i kałużami.
Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Ryszewku
Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Ryszewku © strus
Po 33 km walki jestem w końcu na dobrej drodze oczywiście chodzi mi o jakość gdzie jechało się szybko chodź nie tak jak wczoraj.
Dalszą trasę pokonałem tak jak wczoraj z przejazdem przez Stare Czarnowo.W Kołbaczu sprawdzałem która godzina jak wczoraj i okazało się że jest dokładnie taka sama jak wczoraj 13.26,spojrzałem na Płonię która była krystalicznie czysta że można było kamienie na dnie liczyć.

Dziś nie było dużo osób na DDR wzdłuż   Miedwia   ale za to trzy te same osoby co wczoraj mijałem.
Trasa:Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Okunica,Ryszewo,Turze,Młyny Ryszewko,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.