Śladami 4gotten - a.

Sobota, 8 lutego 2014 · dodano: 08.02.2014 | Komentarze 3

Gdy rano odebrałem e-mila z Sport Trackera że Daniel zrobił rundę w koło Miedwia ,ruszyłem na podobne kółko.Do Pyrzyc pod wiatr ,dwa odcinki zdecydowanie pod mocny wiatr : z Kluczewa do Warnic i po wyjechaniu z wąwozu przed Okunicą do Pyrzyc.
Baszta Sowia - Pyrzyce
Baszta Sowia - Pyrzyce © strus
Ale za to po opuszczeniu Pyrzyc delikatny wiatr w plecy który bardzo pomagał w szybszej jeździe.Po początkowej walce z wiatrem to aż jechać się chciało ,gdy dojechałem do Żabowa zrobiłem 5 minutową przerwe na batona i isotonika w większej ilości.

Parafia pw. św. Jana Chrzciciela w Żabowie
Parafia pw. św. Jana Chrzciciela w Żabowie © strus
Zdziwiło mnie że na drodze w kierunku Szczecina mniejszy ruch pojazdów niż na DK 106 do Pyrzyc i na dodatek wyprzedzających na gazetę.
Z jechałem do Starego Czarnowa aby zakupić kolejną butelkę isotonika i już bez zatrzymania obrałem kierunek do domu.
W końcu ponownie wyszło słońce i odrazy przyjemniej się jechało a na DDR Kobylanka - Stargard widok dawno nie widziany ,dużo biegających i jeżdżących osób.

TRASA:Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Okunica,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.