Rożnowo - zakończenie sezonu.

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 1

I tak nastąpił ostatni dzień sezonu ,nigdy bym nie przypuszczał że w grudniu będę więcej razy na rowerze niż w lipcu ale to dzięki sprzyjającej pogodzie i większej ilości dni wolnych od pracy.Dziś wyruszyłem w stronę Sowna przez leśne trakty od strony Grzędzic.

Zawsze podobał mi się dąb prowadzący mnie do Sowna a na zdjęciu poniżej  w wersji HDR wyszedł jak z horroru.

Zdziwiłem się że na leśnej drodze do Sowna stały  trzy auta w różnych miejscach a ludzi nie było widać w okolicy.Trochę za zimno na leśne bara bara a na dodatek  strach że nagra to jakaś ukryta kamera.Wzdłuż drogi nadal trwa wyrąb drzew.

Wczoraj będąc w Szczecinie zafundowałem sobie cienką kominiarkę którą dziś musiałem wypróbować ,dobrze się spisywała ,extra chroni przed mroźnym wiatrem ,można ją założyć  tak że będą widoczne tylko oczy.Wjechałem do Sowna od strony szkoły i szosą udałem się w stronę Rożnowa Nowogardzkiego przez Przemocze.Kiedyś chciałem tam pojechać Spiderem ale po 200m w kierunku Maszewa dałem sobie spokąj ze względu na dziury w jezdni ale dziś jechałem mtb i dotarłem do Rożnowa.

Po następnych dwóch kilometrach przejeżdżałem przez Zagórkę aby dotrzeć do Tarnowa.

Dalsza trasa to odcinek do Tarnówka który jechałem po raz pierwszy a reszta trasy to już wielokrotnie przetarty szlak.

Za Stawnem postanowiłem zrobić sobie krótka przerwę na si.. na na parkingu przed Iną .Po załatwieniu potrzeby rzuciłem coś słodkiego na ząb  i po obserwowałem wyrąb drzew po drugiej stronie jezdni.

Jadąc do Strumian rozmyślałem dokąd dalej jechać jak dotrę do Sowna ,odbiłem w kierunku Wielgowa ,tak dobrze mi się jechało że miałem ochotę dojechać do Zdunowa ale po sprawdzeniu czasu okazało się że mam go za mało aby dotrzeć na obiad na 15 -stą.
Dojechałem do mojej leśnej krzyżówki i udałem się w kierunku Cisewa przez Wielichówek. Żeby nie wracać znowu przez Grzędzice pojechałem prosta z Cisewa do Miedwiecka a dalej do ścieżki rowerowej i kierunek do domu plus mała rundka w okolicy domu żeby dokręcić do 70 km.Jutro może uda się rozpocząć nowy sezon 2014 a jak nie to dopiero chyba 6 stycznia będzie okazja i czas. Jeszcze raz dla wszystkich życzenia na 2014:
Na Nowy Rok 2014, życzę pokonania wszystkim kolejnych kilometrów, zjazdów, podjazdów, nowych rekordów rowerowych, zmian w sprzęcie, a przede wszystkim ZDROWIA, bo bez tego nie da rady.

TRASA:Stargard,Grzędzice,Grzędzice Majątek.Sowno,Przemocze,Rożnowo,Zagórce,Tarnowo,Tarnówko,Stawno,Łęsko,Strumiany,Sowno,Puszcza Goleniowska,Wielichówko,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik ,Stargard.