Krótki wypad z małżonką

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 1

Pogoda zmienna , ale żonka chciała ostatni raz w tym roku pojeździć więc nie będę kobiecie bronił że chce się poruszać zamiast w domu siedzieć.Jadąc Przemysłową odbiliśmy za Tradisem w kierunku Grzędzic ale daleko nie dojechaliśmy bo przy pierwszej krzyżówce odbiliśmy w lewo w kierunku działek bo droga była mocno zalana wodą ale i tą daleko nie dojechaliśmy bo na łuku zaczęło się głębokie błoto nawet polem próbowaliśmy jechać ale rowery grzęzły w mazi więc wróciliśmy ,objechaliśmy działki i wróciliśmy na ścieżkę rowerową w kierunku Lipnika.Ze Szczecina nadchodziły ciemne chmury i zaczął wiać ostry wiatr który dał się we znaki na podjeździe nad DK 10 żonie.

Zaproponowałem skrócenie wycieczki z obawy na deszcz do promenady nad Miedwiem i tak zrobiliśmy.Ja wjeżdżając jako pierwszy na pomost na promenadzie zaliczyłem glebę mimo że prędkość był zaledwie 10 km/h .Nie wiedziałem co się stało,dopiero jak się podnosiłem okazało że pomost jest cały bardzo śliski ,nawet pieszo się trudno było poruszać bo nogi się rozjeżdżały jak na lodzie.

Nad samą wodą było spokojnie ale tylko od strony pomostów bo od strony wypożyczalni ostro wiało.

Po krótkim odpoczynku ruszyliśmy tym razem wzdłuż promenady na której było dziś dużo spacerowiczów i trzeba było uważnie jechać

Po upadku odczuwałem jedynie ból w nadgarstku który lekko mi przeszkadzał przy jeździe na nierównym podłożu.Jadąc mijaliśmy wielu rowerzystów ,najbardziej zdziwiła mnie grupa starszych panów jeżdżących z Chopina którzy jechali w osiem osób i żaden z nich nie miał oświetlenia, z przodu ani z tyłu. Jeden jedynie miał jaskrawo żółtą kurtkę, a być widocznym to podstawa na drodze.Jak młodzież ma brać przykład z starszych osób ,dobrze że syna z nami nie było bo byśmy się na słuchali jak to my mu każemy jeździć w kasku itp.Po spacerowej jeździe po promenadzie ruszyliśmy w drogę powrotną zaliczając jeszcze Grzędzice i Żarowo.Jutro mimo wolnego przerwa ,jedziemy na zakupy do Szczecina może uda mi się coś kupić ciekawego za dobrą cenę ,na razie namierzyłem pełne rękawiczki nie ocieplane w Decathlon.Mam nadzieje że w Sylwestra i Nowy Rok uda mi się wykorzystać trochę czasu na jazdę.

TRASA:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.