Jezierzyce

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 28.12.2013 | Komentarze 2

Miałem dziś nigdzie nie jechać ale wczoraj małżonka dowiedziała się o pogrzebie matki koleżanki to co będę siedział w domu skoro na termometrze 10 stopni i brak opadów , około 13-tej wyjechałem. Nie ma jak to Puszcza Goleniowska ,tym razem pojechałem od innej strony ,szybko dotarłem do CPN w Motańcu i ruszyłem w las.Mimo ostatnich nocnych opadów w lesie sucho ,przede wszystkim bez błota co najważniejsze.W puszczy mijałem kilkunastu bikerów jadących w przeciwnym kierunku i tak dotarłem do rz.Płoni.

Ulicą Buczynową udałem się w kierunku Płoni ,początek był trudny ,droga była zryta przez ciężki ciągnik,zanim dotarłem do Płoni miałem małą przygodę z psami które były wyprowadzane przez dwie panie.Panie zatrzymały mnie i prosiły abym chwilę poczekał a one swoje pociechy które biegały przed nimi zapną na smycz.Kiedy niby droga była już wolna jeden z psów wyrwał się pani i za mną,na szczęście miał kaganiec i po kilku wezwaniach do nogi ,dał mi spokój.I tak dotarłem do szosy którą udałem się do Zdunowa.

I znowu w teren do Niedźwiedzia ,szybki przejazd do Cisewa przez Reptowo i kolejny teren.

Przejeżdżając przez bobrowy tartak zauważyłem że nawet bobry mają swoją jemiołę nad swoim domostwem i to bardzo blisko wody.

Po 40 km zacząłem odczuwać chłód a to przez to że zamiast w kurtce pojechałem w bluzie bo zobaczyłem że jest 10 stopni ale okazało się że to nie takie 10 stopni co w październiku.

TRASA:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo ,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Stargard.

Jarro
| 08:55 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Wczoraj pogoda rzeczywiście była doskonała. Ja zrobiłem sobie pieszą wycieczkę pooglądać co robią z wałem przeciwpowodziowym nad Jeziorem Dąbie. I jeszcze do dziś serce boli - budują praktycznie od nowa 16 kilometrów wału z Dąbia do Inoujścia i jakby ktoś pomyślał aby koronę utwardzić to była by genialna trasa wycieczkowa, atrakcja na skalę ogólnopolską. Niestety - mamy tylko piach, w którym grzęźnie się po kostki. Ciekawe czy położą choć geokratę. A dziś niestety pada.
Dawid - śnieg będzie tak jak poprzedniej zimy - w marcu:)
| 07:50 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Obrazki jakbyś jeździł w październiku normalnie. Ciekawe kiedy śnieg do nas dotrze