Wyprawa z małżonką.

Piątek, 27 grudnia 2013 · dodano: 27.12.2013 | Komentarze 3

Dziś po śniadaniu małżonka oświadczyła że chce ze mną się przejechać kilkanaście kilometrów ,ilość uzależniła od chłodu i formy dłoni.

Postanowiłem pojechać tą samą rundkę co robiłem ostatnio sam ,i tak do Grzędzic wjechaliśmy od Podmiejskiej tam zajechaliśmy na cmentarz i dalej ruszyliśmy w kierunku Wielichówka przez Cisewo.Po drodze zebraliśmy troszkę mchu do ozdobień.Małżonka pojechała w zwykłych adidasach z dwoma parami grubaśnych skarpet i mimo że jest zmarźluchem w Cisewie zdjęła jedna parę i udaliśmy się w dalszą trasę.Gdy dojechaliśmy do leśnej krzyżówki małżonka miała się określić czy wracamy przez Reptowo czy jedziemy dalej w kierunku Zdunowa, decyzja żony mnie troszkę zaskoczyła że chce jechać do Szczecina więc tam się udaliśmy.

Przed Wielgowem żona zaczęła narzekać na ból nadgarstków więc dalsza droga do domu była z przerwami dwu,trzy minutowymi co 5 kilometrów i jakoś szło.W sklepie w Zdunowie zakupiliśmy po batonie i chleb do domu bo syn dzwonił że się kończy i wzdłuż szpitala pojechaliśmy do Niedźwiedzia.

Wjeżdżając do Reptowa słońce powoli zachodziło i małżonka oznajmiła że zaczyna jej być chłodno w stopy ,zaproponowałem inną drogę niż standard przez Kobylankę i pojechaliśmy przez las do Morzyczyna a dalej jak najkrótszą drogą do domu.Wycieczka extra chodź żona oświadczyła że o tej porze roku woli jechać po szosie niż po lasach.

Stargard,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Wielichówek,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik, Stargard.