Świąteczna pięćdziesiątka.

Środa, 25 grudnia 2013 · dodano: 25.12.2013 | Komentarze 1

Obudziłem się prawie o 10 -tej ,czyli zaspałem ,zjadłem jedną kanapkę i wyruszyłem spalić wigilijne kalorie.czasu nie miałem za dużo więc zaplanowałem 50 km aby zdążyć na czas do domu i wyruszyć na święta.Jak góralem to najlepiej w Puszczę Goleniowską i tam się udałem ulicą Podmiejską do Grzędzic.Następnie zaliczyłem Cisewo i Wielichówek ,dalej lasami w kierunku Zdunowa dotarłem do krzyżówki gdzie zawsze wybieram kolejny kierunek jazdy.

Tym razem obrałem kierunek Wielgowo do ulicy Wiślanej , tam spotykam kilku bikerów jadących z naprzeciwka ,wymieniamy pozdrowienia i jestem na miejscu,ostatnio mam pecha w Zdunowie na przejeździe kolejowym,znowu postój.

Za szpitalem w las i szybko do Niedżwiedzia , po drodze jedna fotka brzozy.

Jadąc z Reptowa do Kobylanki zobaczyłem widok jaki jest rzadko spotykany na DK 10 nawet nocą.

Miałem czas zaledwie do 12.30 na jazdę ,bo o 13.30 było zaplanowane wyjście na cmentarz i dalej na świąteczny obiad na 15-stą,trzeba było się sprężyć dlatego pojechałem dalej szosą i zameldowałem się 5 minut przed czasem.Szkoda że na jutro zapowiadają opady deszczu.

TRASA:Stargard,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Wielichówek,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik i po Stargardzie do 50 km.