Strumiany przez Rzęśnicę.

Niedziela, 22 grudnia 2013 · dodano: 22.12.2013 | Komentarze 1

Po ostatniej wycieczce założyłem pedały Shimano PD-M520 do górala i przyszedł czas na test,takie same mam w Spiderze i dlatego kupiłem drugie takie. Już po kilkuset metrach zauważyłem że są bardziej ustawione na twardo i lepiej się tak jedzie ,będę musiał w meridzie dokręcić śrubę.Pojechałem tą samą trasą do Wielgowa co ostatnio wracałem ,było nawet dość sucho mimo nocnych opadów.

Stojąc przed przejazdem kolejowym w Zdunowie postanowiłem że nie odbije na Sowno tylko pojadę odcinkiem którym jeszcze nie jechałem a mianowicie w Wielgowie skręciłem w prawo w Bryczkowskiego a dalej w Borową i dotarłem do węzła S6 i Dk 142,zrobiłem pętelkę i wylądowałem na DK 142 w kierunku Chociwla,po około 8 km dotarłem do drugiego wiaduktu gdzie pojechałem do Strumian.

Po rundce w Strumianach udałem się w drogę powrotną na początku z Sowna miałem jechać w kierunku Grzędzic przez las, ale szkoda mi było tak dobrej pogody aby tak szybko wrócić do domu.I tak wybrałem szlak rowerowy oznaczony tabliczkami z Sowna w kierunku Wielgowa.

Po drodze w wielu miejscach były świeże składy drewna ,pewnie po Ksawerym.

Do Wielgowa tylko odcinek drogi był kiepski ze względu na błotko,w większości było sucho bo była inny rodzaj gruntu.I tak ponownie zawitałem w Szczecinie ,że by droga powrotna ze Zdunowa się nie pokrywała to pojechałem inaczej w kierunku bobrowego tartaku.

I jak zawsze są czujne i nie dają się namierzyć ,na koniec dopiero trafiłem na ciężki osty wiatr na ścieżce rowerowej z Żarowa do Stargardu.

TRASA: Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Rzęśnica,Strumiany,Sowno,Klępinka,

Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Żarowo,Stargard.