Noworoczna pięćdziesiątka.

Środa, 1 stycznia 2014 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 3

Po nieprzespanej nocy czas otworzyć nowy sezon rowerowy 2014 ,ruszyłem po 11-tej ,zaplanowałam przejechanie 50 km wybrałem Spidera jak się okazało że to był bardzo dobry wybór ponieważ wiał bardzo zimny przenikliwy wiatr a jadąc Meridą pokonałem 50 km w krótszym czasie.Jadąc do Morzyczyna o dziwo nikogo nie spotkałem dopiero jak robiłem fotkę przed Oś.Zielonym wracał pierwszy napotkany rowerzysta.

Grzybkom jak widać nie przeszkadza nawet mrozek a mi trochę dokuczał więc poprawiłem kominiarkę aby szczelnie zakrywała twarz i ruszyłem w dalszą drogę po gminie Kobylanka.Przejeżdżając nad DK 10 w Motańcu gdzy zobaczyłem pustą drogę  w kierunku Szczecina aż mnie kusiło odbić ale pojechałem wcześnie zaplanowaną trasą w kierunku Cisewa pokonując kolejno Kałęgę ,Niedźwiedź i Reptowo w którym było dużo oznak wczorajszych imprez.

Z Cisewa z pod lapidarium ruszyłem w drogę powrotną zahaczając  o promenadę w Morzyczynie gdzie już sporo osób spacerowało i ruszyło na rowery.

TRASA: Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

| 15:30 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj Szacun Darek że po nieprzespanej nocy chciało Ci się jeszcze jechać :) Powodzenia w Nowym Roku :)
Jarro
| 19:39 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Grzybki prima sort :). Niestety niejadalne:). Ja rok temu w sylwestra nazbieram jadalnych zimówek aksamitnotrzonowych. W tym roku nie ma, bo jest.... za ciepło. Dziś faktycznie wiało, chyba resztki płynu niezamarzającego w żyłach uchroniły przed przemarznięciem.