Test ochraniaczy Shimano - Niedźwiedź.

Czwartek, 5 grudnia 2013 · dodano: 05.12.2013 | Komentarze 8

Dziś po pracy postanowiłem w końcu przetestować ochraniacze na buty Shimano Classic,

pogoda sprzyjała bo bardzo mocno wiało ,zbliżał się zapowiedziany w TV orkan Ksawery.Wiatr bardzo szybko dał mi się we znaki już na ul.Przemysłowej,całą drogę do Niedźwiedzia zmagałem się z orkanem Ksawery.Zjeżdżając z Lipnik zdmuchnęło mnie na druga stronę ścieżki co mi dało do myślenia, chłopie zwolnij!!!Mimo że miałem na sobie nie za grube skarpety ochraniacze dawały radę ,sprawdziły się podczas jazdy ale uważam że powinny być inaczej rozwiązany sposób zakładania bo ciężko się to robi,bałem się że je rozerwie.Po nawrocie wiatr pomagał ,jechało się extra do Reptowa i od Kobylanki w kierunku Stargardu ,po drodze zajechałem na promenadę.
Jezioro Miedwie od strony Morzyczyna © strus

Wyruszając z ostatniego pomostu podjechała kobieta rowerem którą otoczyło ponad 10 kotów chętnych na jej mleko i inne łakocie.Wiatr przy wodzie był tak silny że nie mogłem utrzymać telefonu w dłoniach przez to zdjęcia okazały się nie ostre.
Jezioro Miedwie - ostro wiało © strus

Na całej promenadzie spotkałem tylko panią od kotów nie było chętnych do spacerów nad pięknym jeziorem.Na molo jak wjechałem to po kilkunastu metrach wróciłem na ląd.W miejscu gdzie jest wypożyczalnia sprzętu wodnego woda przelewała się około 4-6 metrów jak dobrze zawiało.
Jezioro Miedwie - przy wypożyczalni sprzetu wodnego © strus

Rower zaliczył glebę mimo że stał stabilnie miedzy rurkami.Według dwóch stron z prognozą pogony w godzinach w których jechałem wiatr wiał w porywach nawet do 80 km/h.Dzisiejszego dnia pobiłem zeszłoroczny dystans przejechanych kilometrów w ciągu roku kalendarzowego.

Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn[promenada],