Krótko po pracy.

Wtorek, 26 listopada 2013 · dodano: 26.11.2013 | Komentarze 2

Mając około trzech godzin wolnego po pracy ruszyłem na początek w kierunku Motańca,gdy dotarłem do Lipnika pękło siedem tysięcy w tym roku.Jeszcze 71 km i wyrównam zeszłoroczny przebieg i będzie OK.W Kobylance spotkałem kolegę z pracy który był dziś szczęśliwy że miał cały dzień dla siebie i przeznaczył go na rower.Dłuższą chwilę porozmawialiśmy i rozjechaliśmy się w swoich kierunkach,ja przy stacji paliw w Motańcu odbiłem pod DK 10 i zawitałem do Kałęgi.Kolejne kilometry po gminie Kobylanka to Niedźwiedź i Reptowo.W Reptowie przy stacji PKP nie było chwilowo przejazdu ,duża grupa robotników coś robiła przy torach więc przeniosłem rower na drugą stronę torów i ruszyłem drogą w kierunku Wielgowo,Sowno.Wjeżdżając w las poczułem mocny chłód ,najbardziej w stopy na drodze leżał pierwszy śnieg.
Pierwszy śnieg © strus

Jak dojechałem do leśnej krzyżówki Wielgowo,Sowno,Wielichówko udałem się do tego ostatniego a następnie obrałem kierunek na Cisewo.
Brzona pod Wielichówkiem © strus

Z Cisewa postanowiłem zajrzeć do tartaku bobrowego który był pokryty całkowicie lodem ,stopy z zimna zaczęły mi dokuczać.Wczoraj nie miałem tego problemu chyba dlatego że miałem ubrane dwie pary ciepłych ,grubych skarpet a dziś jedną grubą zastąpiłem cienką.Dziś siadam przed allegro i muszę sobie wybrać jakieś ochraniacze albo przestać jeździć ......

Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec CPN,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo PKP,Puszcza Goleniowska,Wielichówek,Cisewo,Grzędzice Majątek,Grzędzice,Żarowo,Stargard