Środowy triathlon - Warchlino.

Środa, 13 listopada 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 4

Wracając z pracy od razu wiedziałem że pojadę zrobić parę kilometrów przed halą i basenem tylko nie przypuszczałem że początki będą ciężkie.Wystawiłem dziś Spidera i pięknie go wyczyściłem i przejechałem zaledwie 100 m jak władowałem się w dziurę której jeszcze godzinę temu nie było i przymusowy powrót po drugi rower.A miałem zamiar powtórzyć niedzielne kółko i porównać wyniki ,niestety nie udało się.Wyjechałem prawie z godzinnym opóźnieniem jak sobie zaplanowałem ,gdy dojechałem do ul.Konponickiej zobaczyłem że pod wiaduktem jest duża kolejka i są postawione tymczasowe światła więc odbiłem w kierunku Żarowa a dalej na Poczernin przez Rogowo.Słyszałem że tam się znajduje stary młyn wodny ale jadąc powoli jakoś go nie znalazłem a i nie było się też kogo spytać,za kościołem pojechałem drogą jeszcze przez moja osobę niezaliczoną i tak dotarłem do Warchlinka.
Kościół pw. Chrystusa Króla w Warchlinku © strus

Dojechałem do końca wioski i wróciłem do krzyżówki i udałem się do Warchlina a dalej leśnymi drogami w kierunku Przemocze.Wyjechałem między Przemoczem a Sownem na DK 141 i udałem się w drogę powrotna do Sowna a tam kierunek Wielgowo.Jak dojechałem do krzyżówki Reptowo,Wielgowo,Wielichówko odbiłem w lewo i pojechałem do tej ostatniej miejscowości aby dalej pojechać do Reptowa przez Cisewo.Żeby zaliczyć więcej terenu ominąłem Kobylankę i pojechałem bezpośrednio do Morzyczyna.Nad S 10 zatrzymałem się że pstryknąć telefonem zachód słońca.
Zachód słońca nad J.Miedwie © strus

Jeszcze dopiłem resztki i szybko na mały obiad bo 18.15 wyruszam na dalsze części triathlonu.

TRASA:Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Warchlinko,Warchlino,Sowono,Wielichówek,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,