Stare Czarnowo.

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 10.11.2013 | Komentarze 3

Po wczorajszych wichura dziś komfort jazdy ,pierwszy odcinek dzisiejszej trasy taki sam co wczoraj do Kołbacza dalej kierunek do Dębiny gdzie mijałem wielu rowerzystów jadących z naprzeciwka w kilku grupkach.
Kościół filialny pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Dębinie © strus

Pierwszy raz pokonywałem górkę w Dębinie na góralu jednak to nie to samo co Spiderem ,czuć było w nogach ,cały czas obserwowałem niebo ,pierwsze kilometry do Kobylanki pokonywałem w deszczu i miałem ochotę wrócić do domu.Powiedziałem sobie jak do Bielkowa nie przestanie to wracam do domu ,na szczęście jadąc Szkolną deszcz odpuścił.Jadąc dalej do Starego Czarnowa kilka razy mocniej powiało ale to nie to co wczoraj.W Czarnowie jakieś pustki przejeżdżając przez miejscowość widziałem jedynie dwóch spragnionych panów pod sklepem.W obu miejscowościach fotki brakujących do mojej kolekcji kościołów.
Kościół Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Starym Czarnowie © strus

Wracając do Kołbacza na DK 120 pobiłem swój rekord prędkości na Kellys-ie ,który wynosi teraz 50,3 km/h .
Rekordowy zjazd na góalu na DK 120 © strus

W Kołbaczu przy Gotyckiej wieży więziennej z XIV wieku w przeciwnym kierunku jechał Michał - michuss ,zatrzymaliśmy się na chwile rozmowy ,"szerokiej drogi" i ruszyliśmy dalej w swoich kierunkach.Wycieczka zapowiadała się na dość krótką więc w Lipniku odbiłem na Grzędzice ,zatrzymując się na sprawdzenie czasu przy "parku rozrywki".
Park rozrywki przed Grzędzicami © strus

Wyjeżdżając z Grzędzic pomyślałem jeszcze o Rogowie żeby dokręcić do 70 km ale gdy dojechałem do Żarowa zadzwoniła małżonka z pytaniem czy dojadę na obiad na 14 -stą ,zgodziłem się i wróciłem prosto do domu.

TRASA:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Rekowo,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo po Stargardzie.