Terenowo po pracy.

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 3

Gdy wróciłem do domu po pracy nikogo nie było,za oknem słońce świeci tylko przebrać się i ruszyć gdzieś w lasy.Wiatr nadal dokuczliwy ,wyruszyłem bez żadnego planu na trasę po prostu jechać przed siebie i tak gdy byłem kilkanaście metrów za Lipnikiem zaświtała mi myśl a może dziś znajdę zgubę i tak zawróciłem i obrałem kierunek na Grzędzice Majątek.Poszukiwania nie przyniosły rezultatu ,lasem dojechałem do Cisewa.
Leśna droga do Cisewa © strus

Kolejny etap to Reptowa i nigdy nie fotografowany kościół owej mieścinie.
Kościół Parafialny pw. Wniebowzięcia NMP w Reptowie © strus

Gdy jechałem w kierunku Kobylanki pierwszą myślą był nieprzejechany odcinek z Dębiny do Żelewa ale do tego chciałem dojechać inna drogą i tak z Kobylanki pojechałem do Jęczydołu obok oś.Zielonego i dotarłem do Bielkowa.
Kościół pw. św. Anny w Bielkowie © strus

Kolejnym etapem jest Rekowo gdzie miałem nie miłe zdarzenie w zeszłym roku i gdy dojechałem nagle zmieniły mi się plany kierunku jazdy ,sprawdziłem na mapie i zamiast Dębiny wybrałem Jezierzyce , ale jeszcze kilka fotek w Rekowie.
Ogród w Rekowie © strus

Po kościele jak myślę to tylko pusty plac został otoczony murem z kamienia.
Sowa w Rekowie © strus

Nawet nie wiedziałem że z Rekowa do Jezierzyc jest tak blisko i extra droga lasem ,oczywiście nie dla szosówek.Minąłem stawy i obrałem kierunek przez ulicę Buczynową do Płoni.
Stawy w Jezierzycach © strus

I tak byłem już w Szczecinie i pora wracać oczywiście lasem więc kierunek Zdunowo a następnie Niedźwiedź i kościół chyba zrobiony z domu.
Kaplica filialna pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Niedźwiedziu © strus

Ponownie zawitałem do Reptowa i Cisewa aby dziś kolejny raz zawitać w Grzedzicach
a tusz przed nimi napotkałem na siedzibę bobrów.
Ozaki pobytu bobrów © strus

Na odcinku 100 metrów było dużo drzew uszkodzonych przez te gryzonie.
Bobrowe drzewa © strus

Do domu wróciłem terenowo prze Podmiejską.

Trasa:Stargard,Lipnik,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,