Goleniów przez Maszewo.

Piątek, 25 października 2013 · dodano: 25.10.2013 | Komentarze 4

Wyruszyłem przy temperaturze 8 stopni to nie taki komfort co w poprzednie dni ,na początek musiałem udać się do sklepu na Gdańskiej gdzie wczoraj zgubiłem kartę do bankomatu podczas wczorajszych zakupów ,dlatego dzisiejsza wycieczka prowadziła na początek do Maszewa drogą której wcześniej unikałem ze względu na ruch ciężarówek czułem się jak w zeszłym roku gdy wracałem z Recza z wrażenia dopiero pierwszy kościółek dostrzegłem w Łęczycy.
Kościoł pw. Ofiarowania NMP w Łęczycy © strus

Ledwo wyjechałem z Łęczycy a tu już Parlino i kolejny kościół.
Kościoł pw. Miłosierdzia Bożego w Parlinie © strus

Bo ok.26 km jazdy w stresie dotarłem do Maszewa i na początek rowerek zrobił mi zdjęcie bo spodobał mi się herb Maszewa który wita przyjeżdżających.
Maszewo wita © strus

Zaraz na początku dostrzegłem górującą świątynie i patrzałem jak do nie dotrzeć a tu przez zakrętem niespodzianka między drzewami.
Kościół św. Alberta Chmielowskiego w Maszewie © strus

Dalej dotarłem do największej budowli w mieście prze mały ryneczek.
Kościoł pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Maszewie © strus

Jadąc Wojska Polskiego w kierunku na Goleniów mijałem wieżę i zawróciłem żeby ją uwiecznić.
Baszta Francuska w Maszewie © strus

Ostatnie zdjęcie w Maszewie to jakaś stara kamienica której podobała mi się bryła.
Kamienica w Maszewie © strus

Przez to rozglądanie się na wszystkie strony musiałem spojrzeć na mapę czy jadę w dobrym kierunku ,na szczęście tak i szybko w kierunku Goleniowa.
Wcześnie po drodze nic mi się ciekawego nie rzuciło w oczy dopiero mały kościółek w Budzieszowcach.
Kościół filialny pw. Macierzyństwa NMP - Budzieszowce © strus

Wcześniej myślałem że jak odbije na Goleniów to będzie mi się gorzej jechało a tu niespodzianka wszystko ok i tak dotarłem do Mostów.
Kościól p.w. MB Gromnicznej - Mosty © strus

I jeszcze jeden kościół co się zwie Świetlica.[dla mnie sekta - niestety fotka robiona pod słońce]
Świetlica w Mostach © strus

I tak dotarłem do Goleniowa.Myślę sobie, że skoro wiatr dawał mi do tej pory spokój to wracając z Goleniowa da mi popalić ale znowu się myliłem ,owszem wiało ale tylko przeszkadzał mi że jest zimny i dlatego w Tarnówku wygrzebałem tunel i nałożyłem go na szyję i od razu cieplej.Wcześnie w Podańsku fotka kościółka który mi się bardzo podoba ale za to nie podoba mi się tempo jego remontu.
Kościół filialny pw. św. Stanisława Kostki w Podańsku © strus

I tak została tylko szybka jazda do domu którą postanowiłem wydłużyć o kilka kilometrów jadąc jeszcze do Zieleniewa gdzie na krzyżówce do Kunowa stawiano znak drogowy :).
Krzyżówka w Zieleniewie na Kunowo © strus

Tam zawróciłem i powrót do domu ,szkoda że przed domem zobaczyłem że tak mi niewiele brakuje do setki i nie chciało mi się wracać aby dokręcić braki.

TRASA:Stargard,Kolonia Grabowo,Grabowo,Piaszcze,Łęczyca,Parlino,Maszewo,Kolonia Radzanek,Budzieszowce,Pogrzymie,Mosty,Budno,Żółwia,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,