Ińsko przez Chociwel.

Czwartek, 24 października 2013 · dodano: 24.10.2013 | Komentarze 4

Dziś postanowiłem zawitać do Ińska ,raz tam byłem ale wjechałem od Węgorzyna dziś chciałem to zrobić od Chociwla a powrót zaplanowałem inną trasą którą w trakcie musiałem zmienić.Do Chociwla bardzo szybko dojechałem z jedną minutową przerwą na zrobienie kościoła którego pominąłem w sierpniowej wycieczce do Marianowa a mianowicie w Dzwonowie.
Kościół św. Jana Ewangelisty © strus

W Chociwlu odbiłem na Kamienny Most w którym przeoczyłem kościółek do swojej kolekcji ale gdy już byłem w domu sprawdzałem w necie jak wygląda to wcale się nie dziwie że go nie dojrzałem.Do samego Ińska miałem jakiegoś wielbiciela jechał za mną na skuterze i nie wyprzedzał mnie.Szkoda że nie zrobiłem zdjęć jak się dojeżdża do Ińska gdzie z dwóch stron jest woda.Na początek odwiedziłem plażę miejską a dalej ruszyłem terenowo wzdłuż jeziora w poszukiwaniu raka.
Jezioro Ińsko © strus

Woda w jeziorze kryształ ,pierwszy raz byłem nad tym jeziorem ,trzeba chyba pomyśleć na weekendem letnią porą, w końcu dotarłem do raka.
Pomnik Raka w Ińsku © strus

Poprosiłem swój plecak żeby zrobił mi zdjęcie z rakiem,ale kiepsko wyszło.
Pogromca raka © strus

Na przeciwko dojrzałem kino gdzie odbywa się Ińskie Lato Filmowe i dalej ruszyłem na szlak w kierunku Linówka.
Kino Morena w Ińsku © strus

Wracając do domu szlak od Ińska do Marianowa pokonywałem pierwszy raz w życiu więc trzeba było uwiecznić wszystkie stare kościółki,pierwszy to w Linówku.
Kościół Matki Bożej Różańcowej w Linówku © strus

Na dalszej trasie dotarłem do miejscowości Długie i oczywiście fotka i dalej w trasę w kierunku na Lutkowo.
Kościół p.w. św. Anny w Długie © strus

Szosa od tego momentu bardzo złej jakości ale trzeba jechać dalej ,sam sobie taką
trasę obrałem żeby nie wracać ta sama droga co jechałem do Ińska i tak dotarłem w końcu do Lutkowa.
Kościół fil. pw. Chrystusa Króla w Lutkowie © strus

I tu właśnie musiałem zmienić plany ponieważ na mapie widziałem że z Lutkowa mogę pojechać do Wiechowa ,drogę znalazłem ale nie nadawała się dla Speedera.
Odpaliłem City Maps 2Go popatrzałem na mapę i wybrałem kierunek na Kępno.
Tam ujrzałem kościół który najbardziej mnie urzekł, był w remoncie.
Kościół św. Józefa - kościół filialny, rzymskokatolicki w Kępnie © strus

Na trasie do domu pozostała tylko jedna miejscowość w której nie byłem a mianowicie Wiechowo gdzie również remontowano kościół,odbudowa wieży.
Kościół filialny p.w. Miłosierdzia Bożego w Wiechowie © strus

Do Marianowa wjechałem od innej strony niż się spodziewałem i udałem się do Chlebowego Domu który jak dla mnie z zewnątrz nic specjalnego.
Chlebowy Dom w Marianowie © strus

Wyjeżdżając z Marianowa spojrzałem na mostku w kierunku rzeczki chyba nazywa się
Rypienica i dojrzałem kolory jesieni.
Kolory jesieni w Marianowie © strus

I tak został mi tylko powrót do domu na pyszny obiad ,na ulicy Gdyńskiej od krzyżówki z Grudziądzka do Gdyńskiej PKS ruch tylko jednym pasem bo lali asfalt na drugim i trzeba było odczekać swoje.Jutro chyba coś krótszego muszę wykręcić.

Trasa:Stargard,Kiczarowo,Gogolewo,Dalewo,Dzwonowo,Chociwel,Kamienny Most,Ińsko,Linówko,Długie,Lutkowo,Kępno,Wiechowo,Marianowo,Czarnkowo,Pęzino,Ulikowo,Kiczarowo,Stargard.