Środowy Triathlon - Szmaragdowe

Środa, 23 października 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 1

Nie chciało mi się czyścić kellys-a więc pora na Speedera którym ostatnio jechałem prawie miesiąc temu.Jak go dosiałem to od razu się lepiej poczułem niż na góralu ,jadąc w kierunku Płoni w Zieleniewie spotkałem kolegę z pracy którego namawiałem na wspólną jazdę ale gdy dojechaliśmy do Motańca zrezygnował z dalszej wspólnej jazdy.Dopiero gdy stałem na przejeździe kolejowym w Zdunowie przypomniało mi się że Trendix pisał że przejazd na Tczewskiej jest zamknięty ,ale zaryzykowałem i udało się ,rowerem można przejechać.
Ul.Tczewska za DK6 przed Dąbiem © strus

Ale już jeden pas za mostem jest rozebrany wraz z barierkami ,okazało się że nie tylko ja pojechałem na zakazie bo do Zdunowa jechała parka na rowerach.Zdziwił mnie tłok w parku w Dąbiu mimo że było dopiero południe,dalej ul.Przestrzenną do mostu Cłowego i w lewo na Zdroje i tak dotarłem szybko do Szmaragdowego.
Jezioro Szmaragdowe jesienią © strus

Jezioro Szmaragdowe jesienią - widok z góry © strus

Usiadłem sobie na ławeczkę skonsumowałem Snickers i popiłem puszką Oshee i wypocząłem chwilkę w ciszy aby ruszyć dalej na szlak ,zajrzałem jeszcze na taras widokowy gdzie można popatrzeć na panoramę Szczecina.
Park Leśny Zdroje © strus

Wykorzystałem prawą ławkę ze zdjęcia powyżej i dwa kamienie żeby zrobić sobie fotkę telefonem bo zapomniałem o aparacie turystycznym.
Park Leśny Zdroje i ja © strus

Chwilę podziwiałem panoramę Szczecina wracając na polanie dwa jesienne zdjęcia i zobaczyłem że moja tylna lampka przestała działać ,na szczęście to tylko baterie jak się pożnie okazało przy kiosku kiedy kupiłem nowe.
Speeder w jesiennych barwach © strus

Barwy jesieni © strus

Wracając pojechałem przez Struga ,najbardziej denerwowały mnie światła na ścieżce rowerowej zanim dotarłem do KFC aż sześć razy musiałem wciskać guziki.Dalej Pomorską w powrotną stronę do Zdunowa a tam prace wrą ,barierki z obu stron usunięte a tam gdzie był zaledwie asfalt zdarty wybrana ziemia na pół metra i dużo ciężarówek że prowadziłem rower aby bezpiecznie dotrzeć do mostu,chyba w weekend już z żonką nie uda nam się tedy przejechać.Odcinek ze Zdunowa do Niedźwiedzia nigdy mi się nie udało tak szybko przejechać jak dziś i ujrzałem wjazd do Niedźwiedzia.
Wjazd do Niedźwiedzia od Zdunowa © strus

Gdy ujrzałem kościół w Kobylance pomyślałem dlaczego jeszcze go nie mam w swojej kolekcji i pstryk.
Kościół pw. św. Antoniego z Padwy w Kobylance © strus

Jak byłem w Morzyczynie spojrzałem na licznik i postanowiłem do kręcić do setki,na początek Kunowo a w Stargardzie ulicą Składową dostałem się do ścieżki rowerowej i dojechałem do Lubowa i ostatni pstryk.
Kościół pw. Świętej Rodziny w Lubowie © strus

Z Lubowa szybko do domu na obiad i dalej na halę i basen z sauną a jutro mam kolejny dzień wolny i tak aż do niedzieli.Z tych pięciu dni wolnych mam plan minimum cztery na rowerze ,może się uda aby pogoda dopisała.

Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Zdroje,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,