Goleniów przez Szczecin.

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 · dodano: 26.08.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj miałem ochotę wyjechać około 9 -tej ale temperatura mnie zaskoczyła bo było 12 stopni i czekałem na wzrost temperatury aby nie brać plecaka na ciuchy.Nie miałem pojęcia gdzie jechać ,dopiero gdy wyruszyłem z pod domu pomyślałem że pojadę DK 10 bo wczoraj się nią bardzo dobrze jechało ,jak dojechałem do Dąbia moja średnia wynosiła 33km/h.Takiej średniej w tym roku to jeszcze nie miałem, ale teraz jak piszę to odczuwam to w nogach,a to przez ostatnie kilometry z Goleniowa które pokonywałem pod ostry wiatr.W Dąbiu w prawą część ulicy Goleniowskiej i zauważyłem że ta strona jest w gorszej formie niż druga którą jechałem z Klinisk.Pierwsza krótka przerwa za Parkiem Przemysłowym a przed DK 6.
Łozienica przed DK6 © strus

Jak zobaczyłem kierunek na prost i jakość szosy to się uradowałem jak się okazało nie na długo bo zaledwie po przejechaniu 1 km wróciłem do szarej rzeczywistości.Na szczęście do Goleniowa zostały 3 km i szybko dotarłem do bramy Wolińskiej.
Brama Wolińska w Goleniowie © strus

Następnie fotka kościoła ,tylko nie z tej strony co należało zrobić.
Kościół św. Katarzyny w Goleniowie © strus

Wieżdżając na most nad Iną z prawej strony rzucił mi się w oczy okazały spichlerz do którego podjechałem.
Spichlerz w Goleniowie © strus

Na przeciwko spichlerza po drugiej stronie Iny pięknie odnowione mury.
Mury miejskie w Goleniowie po remoncie © strus

Dalej nową ulica przeprowadziłem rower aż do miejsca kiedy się pokazał asfalt.
Nowa droga do Stargardu © strus

W Helenowie uzupełnienie napojów i ciężki powrót pod wiatr z jednym przystankiem w Smogolicach tylko na fotkę kościoła którego jakoś pomijałem.Wcześniej w ostatniej chwili zobaczyłem że w Podańsku kościółek nie ma drewnianej wieży - remont.
Smogolice - kościół gotycki © strus

Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Rurzyca,Dobroszyn,Warcisławiec,Łozienica,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.