Październik, 2019

Słoneczna jesienna setka.

Poniedziałek, 14 października 2019 · dodano: 14.10.2019 | Komentarze 3

Kolejny piękny słoneczny dzień musiał być wykorzystany na rower chodź wyjechałem dość późno ale to dlatego aby małżonce nie było smutno siedzieć samej rano w domu bo ma drugie zmiany w tym tygodniu a gdy zaczęła się szykować ja pojechałem do DDR-ki przy Spokojnej i nią do Golczewa gdzie skierowałem się przez Skalin i "serowe" Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.
Wjazd do Skalina od strony Golczewa
Wjazd do Skalina od strony Golczewa © strus
Ścieżką rowerową jadę za Morzyczyn gdzie odbijam na Bielkowo do drogi wojewódzkiej 120 przez Jęczydół ale do samego Gryfina gdzie ta droga prowadzi dziś nie pojechałem chodź był moment kiedy o tym pomyślałem ale w Kołbaczu wjeżdżam na 3 km DDR-ki do Starego Czarnowa a tam ponownie na drogę wojewódzką i jadę nią do Żelisławca.
Ścieżka rowerowa do Starego Czarnowa
Ścieżka rowerowa do Starego Czarnowa © strus
Przejazd przez DW 120
Przejazd przez DW 120 © strus
DW 120 odcinek do Glinnej
DW 120 odcinek do Glinnej © strus
Widok na Puszczę Bukową z DW 120
Widok na Puszczę Bukową z DW 120 © strus

Przy kościele w Żelisławcu coś mnie tknęło i do Gardna pojechałem jak się szybko  okazało z drogi asfaltowej nawierzchnia zmieniła się w bruk i żużlówkę po której całkiem dobrze się jechało prawie 3 km a później do ronda w Gardnie gdzie skierowałem się do Chlebowa
przez Wysoką  Gryfińską.
Droga na Drzenin
Droga na Drzenin © strus

CHLEBOWO (niem.Klebow) Kościół filialny p.w. św. Huberta z 2 poł. XIV w.
CHLEBOWO (niem.Klebow) Kościół filialny p.w. św. Huberta z 2 poł. XIV w. © strus

Początkowo miałem wracać przez Szczecin i nawet skierowałem się na Stare Brynki aby później zawitać na DK 31 ale dojechałem tylko nad S3 i postanowiłem zawrócić aby nie przebijać się przez zatłoczony Szczecin tym bardziej że była piętnasta godzina.
Nad S3 za Chlebowem
Nad S3 za Chlebowem © strus
Wracam tą samą drogą do Gardna robiąc po drodze selfi i na rondzie wjeżdżam DW 120 i jadę nią do Starego Czarnowa gdzie wjeżdżam na ścieżkę do Kołbacza czyli taką samą drogą wracam do Bielkowa gdzie kieruję się na Kobylankę.
Wysoka Gryfińska i ja
Wysoka Gryfińska i ja © strus
Powrót do Starego Czarnowa
Powrót do Starego Czarnowa © strus
W Kobylance jadę nową drogą do Jęczydołu a później prosto do ścieżki rowerowej na Stargard na którą wjeżdżam w Morzyczynie i kieruje się do paczkomatu po nową torebkę pod siodłową dla Speeder-a bo obecna ledwo dyszy i wczoraj posypał się zamek w dużej kieszeni.
                                 Po nową torebkę....
                                  Po nową torebkę.... © strus

I tak setka w stroju na krótko zaliczona która dała 9000 km w tym roku i jest jeszcze możliwość pojeździć w krótkich portkach jutro przed lekarzem i to chyba ostatni raz w tym roku.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Drzenin,Gardno,Wysoka Gryfińska,Chlebowo,S3,Chlebowo,Wysoka Gryfińska,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Słoneczna jesienna setka☀️

Po integracji zakładowej .

Niedziela, 13 października 2019 · dodano: 13.10.2019 | Komentarze 3

Impreza integracyjna udana,powrót nocą i szybka pobudka na mecz siatkówki a po nim czyszczenie roweru po ostatnim razie i w południe ruszyłem do ścieżki rowerowej w Witkowie Drugim do której dojechałem przez oś.Pyrzyckie i po niedługim czasie wjechałem na tereny gminy Dolice i skierowałem się do jej "stolicy" jadąc przez Kolin i Morzyce.
Gmina Dolice wita
Gmina Dolice wita © strus

W Dolicach zaświeciło w końcu słonko a ja musiałem pokonać remontowany odcinek drogi aby wjechać na DW 122 prowadzącą do Pyrzyc którą ja jadę do Lubiatowa przez Ukiernice a wzdłuż niej do jeziora Pyrzyckiego budowana jest ścieżka rowerowa i owa droga dostała nową nawierzchnię.
Budowa DDR-ki do J.Pyrzyckiego
Budowa DDR-ki do J.Pyrzyckiego © strus
Ciężki odcinek przez beznadziejną nawierzchnie od Lubiatowa prawie do Zaborska i awaria torebki pod siodłowej z której musiałem zawartość przepakować do koszulki a dalej kieruję się do DW 106 przez Stary Przylep i Czernice.
Droga do Starego Przylepu
Droga do Starego Przylepu © strus

Nie wjeżdżam na sto szóstkę tylko wydłużoną drogą przez Grędziec i Wierzbno jadę w Obryty bo inaczej Speeder-em nie da rady jechać chodź wolał bym skierować się do Koszewa.Tym razek krótko jadę DW 106 aby skierować się do Warnic przez Reńsko.
Dynie w Obrycie
Dynie w Obrycie © strus
Droga do Warnic
Droga do Warnic © strus
Gdy obrałem kierunek na poradzieckie lotnisko z Warnic jechałem masakryczną drogą i jak wszyscy jechałem lewą stroną która ma mnie dziur do skrętu na Dębicę a dalej po piachu,dziurach przez Burzykowo do nowej ulicy Metalowej w strefie przemysłowej w Kluczewie.
Lepszy odcinek do Burzykowa
Lepszy odcinek do Burzykowa © strus
Początek porządnej drogi
Początek porządnej drogi © strus
Wjeżdżam na DDR-kę którą przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu i myślę że zapowiadana słoneczna pogoda na jutro się sprawdzi bo mam dzień wolny

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,
Czernice,Grędziec,Wierzbno,Obryta,Reńsko,Warnice,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
M A P K A : Po integracji zakładowej

Czwartek, 10 października 2019 · dodano: 10.10.2019 | Komentarze 2

Jak wczoraj szybko po pracy ruszyłem aby zaliczyć 50-tkę po pracy z prognozą że około piętnastej będzie padał deszcz,ruszyłem wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej zaliczając na początku DDR-kę do Giżynka i okolice oś.Zachód następnie już właściwą trasą jadę do wiaduktu nad DK 10 i kieruję się przez Motaniec do końca szosy w Niedźwiedziu.
DDR-ka w Motańcu
DDR-ka w Motańcu © strus
Muchomory i Speeder
Muchomory i Speeder © strus

Pod lasem Zdunowskim zawracam i kieruje się tym razem do końca asfaltu w Cisewie pod Zieleniewem a po drodze stoję przy szlabanie kolejowym ,jadę tam przez Reptowo i kolejny raz zawracam a nad mną zbierają się deszczowe chmury o których wcześniej wiedziałem że około piętnastej ma podać.
Przejazd PKP w kierunku Cisewa
Przejazd PKP w kierunku Cisewa © strus
Cisewo ,nadchodzą ciemne chmury
Cisewo ,nadchodzą ciemne chmury © strus
Pozostało szybko wracać do domu aby nie załapać się na wodę z nieba,wróciłem na ścieżkę rowerową w Kobylance a gdy opuszczałem Morzyczyn na okularach pojawiły się pierwsze krople deszczu.Za krzyżówką na Kunowo mogłem się skryć w wiacie przystankowej ale ja postanowiłem jechać dalej i ledwie po okołu 500 m zaczęło mocno padać.Intensywny opad na szczęście trwał około jednego kilometra.
I po deszczu...
I po deszczu... © strus
Ścieżką rowerową jechało się jeszcze OK ale po stargardzkich ulicach już nie było przyjemnie bo było dużo wody na ulicach i bardzo duży korek na remontowanej ulicy który ominąłem jadąc magazynami sklepu meblowego.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

50-tka po pracy z plusem.

Środa, 9 października 2019 · dodano: 09.10.2019 | Komentarze 2

Wczorajszy dzień wolny od pracy stracony przez całodniowe opady deszczu przez co do powroty małżonki z pracy spędziłem przed komputerem a dziś słońce zaświeciło gdy wracałem z pracy i od razu po przebraniu wyruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od dojazdu do DDR-ki przy Oś.Pyrzyckim i jazda nią przez Kluczewo do strefy przemysłowej a następnie powrót do Golczewa i skierowanie się na Skalin.
Bridgestone od zadka strony.
Bridgestone od zadka strony. © strus
Ze Skalina skierowałem się przez Wierzchląd i masakrycznie dziurawe Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie gdzie odwiedzam promenadę nad jeziorem Miedwie a następnie wracam na DDR-kę.

Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Ostatnie kilometry to jazda po gminie Kobylanka zaliczając Motaniec,Niedźwiedź wracam do Kobylanki przez Reptowo i już ścieżką rowerową prosto do Stargardu,oby jutro opady były łaskawe i pozwoliły o trzynastej wyruszyć na kolejną rundkę po pracy.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem.

Test bluzy Galaxy

Poniedziałek, 7 października 2019 · dodano: 07.10.2019 | Komentarze 4

Gdy miałem wyruszać otrzymałem wiadomość o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu z nową bluzą więc najpierw ją odebrałem i się w nią ubrałem żeby przetestować.Wydłużoną drogą przez Giżynek i Skalin ruszyłem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie oczywiście zaliczając masakryczne Kunowo ,zajechałem nad promenadę nad jeziorem Miedwie.
                                     Ja w nowej bluzie Galaxy
                                     Ja w nowej bluzie Galaxy © strus
Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus

Następnie ścieżką rowerową docieram do Kobylanki gdzie kierunek obieram na Kołbacz jadąc tam przez Bielkowo i Nieznań.Temperatura osiem stopni ja ubrany w koszulkę termalną,nową bluzę i mimo chłodnego wiatru odczuwam komfort termiczny a nad mną nagle pojawiają się ciemne chmury.Docieram do Kołbacza w którym wjeżdżam na nową ścieżkę rowerową która jest już skończona i oznakowana i jadę nią do Starego Czarnowa.
Nieznań - nadciągają ciemne chmury
Nieznań - nadciągają ciemne chmury © strus
Kierunek na Stare Czarnowo
Kierunek na Stare Czarnowo © strus

W Starym Czarnowie wjeżdżam na chwile na DW 119 z której uciekam w kierunku Gardna przez Chabowo i Parsów.Gdy wjechałem do wioski Drzenin chciałem uwiecznić powalony pomnik z 1918 roku ale niestety nie udało się bo był zarośnięty dużymi krzakami malin i pojechałem dalej ,po chwili zawitałem w Gardnie gdzie obieram kierunek powrotny i jadę do Starego Czarnowa prze Żelisławiec i Glinną.
Gąski w Parsowie
Gąski w Parsowie © strus
Zjazd do Żelisławca
Zjazd do Żelisławca © strus
Gdy zawitałem po raz drugi do Starego Czarnowa postanowiłem pojechać wydłużona drogą aby poszukać kilometrów które na mecie dadzą mi setkę i do Kołbacza jadę przez Dębinę a następnie tą sama trasą co jechałem wcześniej wracam do Kobylanki i do ścieżki rowerowej w Morzyczynie kieruję się przez Jęczydół i w końcu nie zapomniałem zrobić zdjęcia indykowi.
Indyk w Kobylance
Indyk w Kobylance © strus
DDR-ka wracam do Lipnika przez Zieleniewo gdzie odbijam na Grzędzice w których znowu prowadziłem rower przez 300 m w sumie aby opuścić wioskę i skierować się do Żarowa na ścieżkę rowerową  i  wrócić prosto do Stargardu.Bluza zaliczyła test pozytywnie ,potrzebowałem właśnie coś na taką temperaturę bo w kurtce było mi za ciepło a w posiadanych bluzach chłodno.Jutro wolne ale prognozy bardzo kiepskie,deszcze może coś się jeszcze zmieni na tyle aby chodź pięćdziesiątkę zaliczyć.
DDR-ka na Żarowo i ja
DDR-ka na Żarowo i ja © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Będgoszcz,
Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Katrno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,

M A P K A : Test bluzy Galaxy

2 x po grzyby w rózne miejsca.

Czwartek, 3 października 2019 · dodano: 03.10.2019 | Komentarze 2

Po trzech drugich zmiana jeden dzień wolnego przed kolejnymi trzema dniami na drugą zmianę musiałem wykorzystać na rower mimo że prognozy nie były zachęcające a obiecałem grzyby teściowej i mamie więc po dwunastej jak Iwonka zaczęła się szykować do pracy ja się wymknąłem i ruszyłem ścieżką rowerową do Żarowa a następnie wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin docieram do Sowna i kieruję się do dojazdu pożarowego 18 zwanego "rowerostradą" która prowadzi do Bącznika gdzie wzdłuż drogi po przejechaniu 3 km zaczynam zbierać pierwszy worek grzybów dla mamy.
Wjazd na dojazd pożarowy 18
Wjazd na dojazd pożarowy 18 © strus

Po szybkim zbiorze
Po szybkim zbiorze © strus
Po 23 km i pełnym worku zawracam i szybko jadę do domu ta samą drogę bo zaczęło się mocno chmurzyć i za Sownem dopadł mnie deszcz na szczęście nie ulewa a jadąc pod drzewami znośnie było.Gdy opuszczałem Lubowo uspokoiło się i gdy dostarczyłem grzybki postanowiłem jeszcze raz pojechać bo miałem przejechane tylko 46 km i w razie czego zabrałem woreczek i tym razem ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej którą dojechałem do Zieleniewa a dalej skierowałem się do lasu na dojazd pożarowy 36.Gdy jechałem kładką nad S10 znowu woda leciała z nieba.
Znowu pada....
Znowu pada.... © strus
Dojazd pożarowy 36 i nie tylko
Dojazd pożarowy 36 i nie tylko © strus

Jadąc w okolice Cisewa od wschodniej strony znałem miejsce z prawdziwkami ale dziś nic nie było dopiero wzdłuż asfaltowej drogi z Cisewa do Wielichówka znalazłem trzy i dużo podgrzybków więc wyjąłem z kieszeni worek i rozpocząłem drugi zbiór.

Następnie skierowałem się do dojazdu pożarowego 32 zaglądając na miejsce z kozakami których również nie było i rozpocząłem powrót do domu kontynuując jazdę DP32 do Reptowa który dziś po ostatnich ulewach był w kiepskim stanie technicznym,masa dziur można powiedzieć że to była jazda po tarze do samego przejazdu kolejowego.Gdy wjechałem na szosę mój kręgosłup zaczął odpoczywać po leśnych drogach które mu dziś dały popalić.Skierowałem się prosto do Kobylanki na ścieżkę rowerową która do Morzyczyna straciła większość drzew które rosły wzdłuż DDR-ki. Zaczęło robić się szaro ale na szczęście oświetlenie było sprawne i tak pierwszy raz wracałem na lampkach do domu.
Wycinka drzew na DDR-ce do Kobylanki
Wycinka drzew na DDR-ce do Kobylanki © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP18,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,
DP36,Cisewo,Wielichówko,DP32,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :2 x po grzyby w rózne miejsca.