Żelewo przez Niedźwiedź

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 2

Wczoraj założyłem po pracy nowe opony i miałem zamiar zrobić małą rundkę ,ale gdy wyłoniłem się z piwnicy zobaczyłem początek burzy a później mi się już nie chciało bo byłem zajęty oglądaniem filmu Olimp w ogniu.Dziś wracając z pracy znowu miałem spotkanie z burzą ,wyruszyłem po 17 -tej z zamiarem odwiedzenia Cisewa.Jak dojechałem do przejazdu kolejowego czekałem ok. 5 min. i nadjechał pociąg i zatrzymał się na przejeździe.Nie czekałem dłużej tylko zawróciłem z powrotem i ruszyłem do Żelewa.Tam chwila na isotonic i fotkę roweru w nowym ogumieniu.
Merida Speeder T1 w nowym ogumieniu © strus

Po krótkiej przerwie ruszyłem w drogę powrotną ,pod górkę z Żelewa jechałem pod mocny wiatr i odczułem to w nogach.W Kobylance wyprzedzili mnie jak to mówi 4gotten KOKSY to usiadłem im na koło i przed oś.Zielonym musiałem ich zawstydzić i tym razem ja ich wyprzedziłem i grzałem do samego Lipnika.Gdy skręcałem na Grzędzice dopiero zobaczyłem gdzie oni są.Okazało się że tylko jeden był kawałek za mną i jak czekałem na przejazd przez 10 -tkę , dojechał do mnie i podziękował za prowadzenie, kolegę zostawił w dalekim tyle.Został mi tylko ciężki przejazd przez rozkopane Grzędzice i miał być spokojny przejazd a tu następny typek wyprzedzając mnie zmierzył jak bym mu kogoś skrzywdził to mu pokazałem gdzie raki zimują , jechał za mną 2 km i dał sobie spokój.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo[tory],Niedźwiedź,Motaniec,
Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.