Stawno z małżonką.

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 2

Dziś niedziela postanowiliśmy więc dać sobie spokój z gmina Kobylanka i udaliśmy się do Przemocza ,tam zajechaliśmy do sklepu na coś słodkiego i zimnego. Podczas posiłku namówiłem do dalszej jazdy w stronę Goleniowa.Gdy dotarliśmy do Tarnówka powiedziałem że jak skręcimy w lewo to dojedziemy do Łęska i to był błąd bo małżonka wolała ta trasę niż Goleniów.
Tarnówko - wieża © strus

A więc kierunek Stawno a dalej drogą na Kliniska z przerwą nad Iną.Mieliśmy pecha bo z obu stron wszystkie ławki były zajęte i ruszyliśmy dalej.Do krzyżówki Kliniska,Strumiany mijały nas zaledwie dwa auto ,tylko sama natura.
Przed Strumianami przerwa na testowanie nowych stołów z ławkami w lesie.
Okolice Strumian © strus

Tam spotykam kolegę śpiącego w aucie ,szkoda mi było go budzić ale żałuje że mu foty nie zrobiłem.Po 10 minutach ruszyliśmy w dalszą drogę ,do Sowna pojechaliśmy dołem aby nie jechać brukiem.Małżonka miała ochotę jechać przez Poczernin ja nie ,zaproponowałem zamiast Poczernina Grzędzice i tak zrobiliśmy.
Trasa:Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Łęsko,Strumiany,Sowno,Smogolice,
Żarowo,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 06:55 wtorek, 25 czerwca 2013 | linkuj Ale jak się jedzie wolnym tempem i całą szerokością to nie jest źle ,jak bym sam jechał to na pewno nie tą drogą.
| 06:26 wtorek, 25 czerwca 2013 | linkuj Udany wypad. Zawsze intryguje mnie ta wieża w Tarnówku. Wygląda na bardzo starą, ale w internecie nie znalazłem nic ciekawego na jej temat. Nie jechało Ci się chyba najlepiej przez ten sosnowy las przed Strumianami? Z tego co pamiętam to asfalt był tam dość zniszczony, taki jakiś chropowaty.