• Kalorie 1938kcal

Terenowa niedziela⛅️☁️

Niedziela, 15 września 2024 · dodano: 15.09.2024 | Komentarze 1

Gdy wyjeżdżałem termometr pokazywał za oknem siedemnaście stopni a aplikacja pokazywała wiatr 65 km/h w porywach więc wybrałem rower MTB i ruszyłem do Lubowa przez Mokrzycę czyli w gwarze "mały lasek" a następnie zaliczam Rogowo aby w Poczerninie wjechać w las i wyjechać z niego przed rzeką Iną i po 400 m znowu wjechać w las.

"Konewka" w Rogowie © strus
Wyjazd przed Iną
Wyjazd przed Iną © strus
W okolicy Sowna gdy wjechałem w las to wyjechałem dopiero w Wielichówku ale zanim tam dotarłem na początku  przez Strumiany dojechałem do Pucka a tam przez wypadek na S 3
masa aut szukających objazdu nie których poniosło i zabłądzili i nie wiedzieli jak jechać i nie mieli neta i google mapy stały się nieprzydatne pomogłem jak mają się wydostać na szosę.

Lipa Anna w Pucku
Lipa Anna w Pucku © strus
Kierunek na Szczecin na S 3 zatrzymany ruch i zagubione auto
Kierunek na Szczecin na S 3 zatrzymany ruch i zagubione auto © strus
Wjeżdżam na wyremontowaną DP 24 na której jeszcze jedna pani pyta o drogę i mijam kilku bikerów zachwyconych jakością pożarówki i docieram pod Wielgowo gdzie wjeżdżam na DP 40
na której nagle się zrobiło ciemno i kieruję się do Wielichówka.

Brukowy odcinek DP 40
Brukowy odcinek DP 40 © strus
Na koniec pozostał dojazd przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i powrót nią przez Lipnik

Stargard,Mokrzyca ,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Pucko,DP 24,DP 40,