Relaks z Marcinem i Tomaszem ☀️

Czwartek, 25 lipca 2024 · dodano: 25.07.2024 | Komentarze 2

Kolejny raz pojechaliśmy na osiem dni na Dolny Śląsk pochodzić po górach i zwiedzić okolice i zaliczyliśmy Smrk,Wysoki Kamień,Śnieżne Kotły,Zamek Chojnik i oczywiście Śnieżkę,po samych górach wyszło 80 km.A wczoraj dowiedziałem się że Tomasz z Marcinem są umówieni na poranną rundkę więc oznajmiłem im że jak wstanę to będę a jak mnie nie będzie o 9:00 to niech jadą sami.
Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie
Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie © strus
Samotnia w drodze na Śnieżkę
Samotnia w drodze na Śnieżkę © strus
O dziwo wstałem już o siódmej i przed rundką zrobiłem jeszcze zakupy bo w lodówce same światło i po lekkim śniadaniu ruszyłem na miejsce spotkania.Rundka była w tempie relaksacyjnym spędzona w miłej atmosferze  i po traktowana jako delikatny trening dla Tomka który w sobotę wyrusza w Lubuskie aby zaliczyć pierwsze swoje 500 km na Lubuskiej Szosie.
Pojechaliśmy na początku do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo tam skierowaliśmy się nową DDR-ką przez Jęczydół do Bielkowa gdzie wjechaliśmy na DW 120 przy której trwają intensywne prace przy budowie nowego odcinka DDR-ki do Kołbacza przez Nieznań.W Kołbaczy wjeżdżamy na ścieżkę prowadzącą do Śmierdnicy czyli na prawobrzeże Szczecina na której  ktoś dla kawału wtoczył  balot słomy.
Tomek z balotem słomy na DDR-ce
Tomek z balotem słomy na DDR-ce © strus
Po zdjęciach przetoczyliśmy słomę na pole i ruszyliśmy w dalszą drogę.Gdy DDR-ka się skończyła jedziemy do Płoni DW 119 gdzie po bardzo krótkim czasie zjeżdżamy z DK 10 na Zdunowo aby odbić na Niedźwiedź.W Reptowie kawał drogi jak już wcześniej wspominałem ciężko przejezdna dlatego pojechaliśmy tam przez Kałęgę i Motaniec.Na koniec pozostał wydłużony odcinek do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko a nią przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,