Skrajem prawobrzeża ☀️

Sobota, 6 lipca 2024 · dodano: 06.07.2024 | Komentarze 3

Małżonka gdy wróciła z zakupów poinformowała mnie że rezygnuje z roweru bo za mocno wiaterek wieje [ w porywach do 50 km/h] więc pojechałem sam zaczynając od krótszego dojazdu do Golczewa przez Giżynek i od razu odbijam na Skalin aby przez Kunowo dojechać do Zieleniewa na ścieżkę rowerową którą jadę do Jęczydołu przez Morzyczyn i okazało się że brakujący odcinek drogi jest już zrobiony ale nieprzejezdny bo zastawiony płotkami.Z Jęczydołu jadę do Bielkowa na DW 120 którą przez Nieznań docieram do DDR-ki w Kołbaczu którą jadę do pierwszej dzielnicy Szczecina a mianowicie do Śmierdnicy.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz)  Stodoła z XV, XVIII w., ceglana, gotycka, jedyna na Pomorzu tego typu budowla.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Stodoła z XV, XVIII w., ceglana, gotycka, jedyna na Pomorzu tego typu budowla. © strus
DDR-ka przed Śmierdnicą
DDR-ka przed Śmierdnicą © strus
Gdy dotarłem do końca DDR-ki trzeba było wjechać na DW 119 na której był bardzo duży ruch aut jadących nad morze że po 400 metrach zrobił się zator więc uciekłem  w ulicę Stepowa i pojechałem wydłużaną drogą do DK 10 z której odbiłem na Zdunowo i skierowałem się do gminy Kobylanka zaczynając od Niedźwiedzia a kończąc na Zieleniewie do którego pojechałem wydłużoną drogą przez Motaniec i Cisewo a po drodze minąłem dwa kolejne gniazda w których nie było bocianów.Z Zieleniewa dojechałem do Lipnika i odbiłem na Grzędzice aby przez Żarowo wrócić do Stargardu

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Zdnowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Dp 36,Miedwiecko,