50-tka po pracy z plusem⛅️

Piątek, 5 lipca 2024 · dodano: 05.07.2024 | Komentarze 3

Dziś pracowałem nie typowo do szesnastej i zrezygnowałem z pierwszej połowy meczu Niemcy - Hiszpania aby zaliczyć rundkę rowerem po standardowej trasie tylko wydłużonej o 10 kilometrów a najprościej mówiąc jazda do Golczewa tam zaliczam "szufladę"do strefy przemysłowej następnie przemieszczam się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i gdy już byłem na DDR-ce pojechałem nią do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę.Zanim rozpocząłem drogę powrotną zaliczyłem jeszcze Niedźwiedź i skierowałem się wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko zaczynając od Reptowa i na koniec pozostał odcinek do Stargardu przez Lipnik.
W kierunku Zieleniewa
W kierunku Zieleniewa © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem⛅️

| 09:42 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Nie pamiętam kiedy ostatnio jechałem w koszulce rowerowej. Tylko na jakieś specjalne okazje ubieram, a tak to wolę luźne t-shity.
| 21:11 piątek, 5 lipca 2024 | linkuj Fajne masz te koszulki rowerowe.
| 20:56 piątek, 5 lipca 2024 | linkuj Znowu wycieczka wyraźnie ponad tradycyjną pięćdziesiątkę, niezmiennie jesteś w sportowej formie. Mecz Hiszpania - Niemcy pasjonujący i jak czytam w Onecie Niemcy od 36 lat nie wygrali z Hiszpanią w ważnych turniejach. Młode bociany z Mierzyna, które podglądam w internecie nadal nie opuszczają gniazda.