Bliskie okolice ⛅️

Czwartek, 30 maja 2024 · dodano: 30.05.2024 | Komentarze 2

Gdy wczoraj sprawdzałem prognozę na dzisiejszy dzień małe szanse były na rower do czternastej a gdy dziś wstałem po dziewiątej okazało się że dziś aplikacja pokazała że spokojnie do czternastej można iść pokręcić więc jadę po bliskich okolicach w razie gdyby burza nadciągał tak jak była wczoraj zapowiadana.Tak jak w poniedziałek docieram do Zieleniewa przez Kluczewo i "szufladzie" do strefy przemysłowej a następnie ścieżką rowerową jadę do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę.
Oset przy DDR-ce w strefie przemysłowej
Oset przy DDR-ce w strefie przemysłowej © strus
Folwark Skalin z zewnątrz
Folwark Skalin z zewnątrz © strus
W Motańcu przejeżdżam nad S10 i gdy przez Kałęgę docieram do Niedźwiedzia spotykam znajomego i razem jedziemy do Cisewa przez Reptowa on odbija na Wielichówko a ja kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko i jadę nią do Grzędzic .
Kierunek Cisewo z Reptowa
Kierunek Cisewo z Reptowa © strus

Trze piętrowe gniazdo w Grzędzicach
Trze piętrowe gniazdo w Grzędzicach © strus
Na koniec pozostał przejazd z Grzędzic do DDR-ki w Żarowie po 1,5-ra kilometrowej dziurawej drodze i prosto do domu a deszczu nie widać,i jak tu zaufać prognozom?

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.