50-tka po pracy ⛅️

Środa, 29 maja 2024 · dodano: 29.05.2024 | Komentarze 1

Wczoraj duże opady deszczu przez które nie byłem na rowerze ale dziś się udało przed trzynastą po pracy zaliczyć rundkę 50-cio kilometrową po standardowej trasie można powiedzieć Kluczewo plus gmina Kobylanka chodź dziś dojechałem do Golczewa przez Kluczewo i pominąłem "szufladę" do strefy przemysłowej i od razu przedostałem się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo gdzie odbijam na Cisewo przez Miedwiecko a tam robię "szufladkę" do Wielichówka a następnie jadę do Niedźwiedzia przez Reptowo.

W Niedźwiedziu zaczynam drogę powrotną od ponownego przejazdu do Reptowa tym razem przez Kałęgę i Motaniec a następnie nową drogą rowerową docieram do Morzyczyna i kontynuuje jazdę DDR-ką do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik.
Nowa DDR-ka z Reptowa do Morzyczyna
Nowa DDR-ka z Reptowa do Morzyczyna © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,
Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.