50-tka po pracy ⛅️☁️-⚡️nieudana

Poniedziałek, 27 maja 2024 · dodano: 27.05.2024 | Komentarze 2

Wahałem się czy po pracy wyjechać bo około piętnastej prognozy przewidywały opady z burzami więc pogoda nie na rower,przynajmniej dla mnie ale zaryzykowałem i wyruszyłem przez Kluczewo do Golczewa tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie jadę na Skalin aby przez Kunowo  wjechać na DDR-kę w Zieleniewie gdzie odbijam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie okazało się że burza nadciąga wcześniej i już było słychać i widać grzmoty więc po kilku zdjęciach wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie.
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Wypożyczalnia sprzętu w Morzyczynie
Wypożyczalnia sprzętu w Morzyczynie © strus

Gdy wyjechałem na DDR-kę nad Kobylanką było już bardzo ciemno więc rozpocząłem ucieczkę przed burzą jadąc do Lipnika przez Zieleniewie tam sprawdzam radar pogodowy i postanawiam wracać do Stargardu wydłużoną drogą przez Grzędzice i Żarowo a gdy wjeżdżałem do Stargardu zaczął padać deszcz i strasznie wiało dlatego postanowiłem nie dokręcać do pełnej 50-tki tylko wracać do domu.
Ciemności nad jeziorem Miedwie
Ciemności nad jeziorem Miedwie © strus
Ciemności w Żarowie
Ciemności w Żarowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,