Sulimierz z Tomaszem ⛅️

Sobota, 25 maja 2024 · dodano: 25.05.2024 | Komentarze 3

Miało być trio a pojechaliśmy w ducie bo w ostatniej chwili jedna osoba odpadła ale obiecała że następnym razem będzie na 100%. Ruszyliśmy do DDR-ki w Witkowie a następnie kierujemy się do Dolic a po drodze zepsuł mi się zamek w podsiodłówce i trzeba było się pomieścić w kieszeniach.W Dolicach zdecydowaliśmy że jedziemy do DDR-ki 20 na którą wjechaliśmy w miejscowości Płotno.
Płotno wjazd na DDR 20
Płotno wjazd na DDR 20 © strus
Po 6 kilometrach byliśmy w Pełczycach gdzie zajechaliśmy na nowy pomost nad jeziorem Panieńskim gdzie zrobiliśmy sobie po kilka zdjęć i ruszyliśmy dalej oczywiście nadal jedziemy ścieżką rowerową.
PEŁCZYCE (niem.Bernstein)Kościół parafialny p.w. Narodzenia NMP z 2 poł. XIII w oraz Pomnik 1918-2018 © strus
Tomasz na nowym pomoście w Pełczycach
Tomasz na nowym pomoście w Pełczycach © strus
DDR-ka jedziemy do Barlinka gdzie zajeżdżamy na jezioro a następnie robimy zakupy i pożywiamy się w parku aby jechać DDR-ka przez Mostkowo do Sulimierza chodź można i dalej jak dobrze pamiętam to do Siekierek .
Przepust kamienny pod DW 151
Przepust kamienny pod DW 151 © strus
Molo w Barlinku
Molo w Barlinku © strus
Kijki Nordic Walking w Barlinku
Kijki Nordic Walking w Barlinku © strus
Zjeżdżamy ze ścieżki rowerowej i kierujemy się do DW 119 nią jedziemy do Pyrzyc obrzeżami Lipian gdzie na stacji paliw uzupełniamy napoje i nagle zaczyna niezapowiadany deszcz który pada do Okunicy.

Na koniec pozostał przejazd DW 106 do Stargardu .

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Dobropole Pyrzyckie Kolonia,
Brzezina,Sułkowo,DW 151,Płotno,DDR 20,Pełczyce,DDR 20,Barlinek,DDR 20,Sulimierz,
Dzierzgów,DW 119,Będzin,Lipiany,Dębiec,Mielęcinek,Mielęcin,Pyrzyce,DW 106,Okunica,