50-tka po pracy ☀️

Poniedziałek, 13 maja 2024 · dodano: 13.05.2024 | Komentarze 2

Piękny słoneczny dzień i od razu po pracy podjechałem do mechanika i na 99% do wymiany suport jak dla mnie trochę szybko zakończył swój żywot czyli klątwa trzynastego jak u Janusza.Dziś pojechałem od razu do gminy Kobylanka skąd udałem się na prawobrzeże Szczecina do Zdunowa tam zawracam i kieruję się wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo aby udać się prosto do Stargardu.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia
Droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia © strus

"Rodzinka" w Reptowie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
M A P K A : 50-tka po pracy ☀️

| 08:49 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Wszystko jest teraz mniej wytrzymałe. Nie tylko gorsze jakościowo, ale i coraz droższe. Ładnie wykorzystana pogoda.
| 19:41 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj I jak to Darku nie mieć przesądów, bo właśnie trzynastego dopadły nas obu awarie rowerowe? Wczoraj przejechałem 50 kilometrów i z tym większym uznaniem obserwuję Twoje regularne wycieczki na podobnym dystansie zwłaszcza, że masz znacznie mniej wolnego czasu, niż ja.