Bliskie okolice ☀️

Niedziela, 12 maja 2024 · dodano: 12.05.2024 | Komentarze 1

Dość późno wyjechałem bo w południe i z uszkodzonym butem bo mi żyłka od BOA rozwarstwiła się a nową mam mieć dopiero we wtorek ,zabrałem trytytki w razie czego i wyruszyłem  na bliskie tereny w okolicy Stargardu zaczynając od przejazdu do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie przejeżdżam do gminy Kobylanka przez Skalin i Kunowo i kieruje się do Reptowa przez Miedwiecko i Cisewo.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus
Z Reptowa kieruję się do wyjazdu z Niedźwiedzia  gdzie zawracam i ponownie melduję się w Reptowie po zaliczeniu Kałęgi i Motańca i kieruję się nową ścieżką rowerową do Morzyczynie i kontynuuję jazdę DDR-kami do Grzędzic przez Zieleniewo i Lipnik.

Kolorowo w Motańcu
Kolorowo w Motańcu © strus
Nowa DDR-ka w Reptowie do Morzyczyna
Nowa DDR-ka w Reptowie do Morzyczyna © strus
Na koniec pozostał przejazd przez Grzędzice i powrót DDR-ką z Żarowa do Stargardu.
DDR-ka w Żarowie
DDR-ka w Żarowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,
Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,