3 x mżawka i deszcz.

Niedziela, 5 maja 2024 · dodano: 05.05.2024 | Komentarze 3

Zapowiadane opady były szybsze niż rano sprawdzałem bo ledwo dojechałem do DDR-ki na oś.Pyrzycki po raz pierwszy popadało więc postanowiłem zaliczyć tylko 50-tkę albo mniej gdy zacznie mocno padać.Pojechałem trasą jeżdżoną po pracy czyli do Kluczewa a następnie wjeżdżam do gminy Kobylanka od strony Kunowa w mżawce i odbijam na Cisewo aby zaliczyć "szufladę" do Wielichówka i tym razem popadało.
Wjazd na nową drogę w Cisewie od strony Miedwiecka
Wjazd na nową drogę w Cisewie od strony Miedwiecka © strus

Kolejny odcinek to przejazd do Reptowa gdzie spotykam bikera ze Szczecina i kawałek trasy do Motańca jedziemy razem a tam dobre pół godziny sobie porozmawialiśmy i rozjechaliśmy się w swoje strony a mianowicie on na Niedźwiedź a ja do DDR-ki za S10 w Motańcu która docieram do Stargardu zaczynając od Kobylanki a kończąc na Lipniku.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.