Terenowy poranek☀️

Czwartek, 2 maja 2024 · dodano: 02.05.2024 | Komentarze 2

Dziś wyjątkowo wcześnie i tylko standardowa pięćdziesiątka bo została mi duża szafa do złożenia a byłem umówiony z synem na dwunastą a dziś o szesnastej mecz trzeba obowiązkowo oglądać.Pojechałem na początku tak jak w poniedziałek po pracy czyli do Poczernina zaczynając od DDR-ki do Żarowa gdzie odbijam na Lubowo i po drodze zaliczam jeszcze Rogowo.

Wjeżdżając do Poczernina zaczynam jazdę drogami terenowymi kierując się leśna drogą wzdłuż DW 142 do krzyżówki z DW 141 gdzie wjeżdżam na dojazd pożarowy zwany "rowerostradą"
po zaliczeniu wiaduktu nad DW 142.
Wiadukt nad DW 142  w okolicy krzyżówki z DW141
Wiadukt nad DW 142 w okolicy krzyżówki z DW141 © strus
Miejsce Odpoczynku Turystów na DP 18
Miejsce Odpoczynku Turystów na DP 18 © strus
Przejeżdżam DP 18 do Bącznika tam odbijam w kierunku Strumian przez Łęsko a po drodze spotykam stado koników polskich dziko żyjących które nie dały podejść pod ogrodzenie bo od razu uciekały.
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika
Dojazd pożarowy 18 w kierunku Bącznika © strus
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus
Konik polski w Łęsku
Konik polski w Łęsku © strus
Ze Strumian przejeżdżam do Sowna aby wjechać na dojazd pożarowy 36 którym jechałem tydzień temu i było OK a dziś bardzo dużo luźnego piachu że trzy razy aż nie zatrzymało i kilka razy zadryftowałem .Nadal wybieram terenowe drogi i wjeżdżam do Stargardu przez lasek i polną drogą.Chciałem dodać że wyjeżdżałem termometr wskazywał 17 stopni a na mecie 23 i od 28 kilometra dokuczał mi czołowy wiatr.