50-tka po pracy ☁️

Środa, 20 marca 2024 · dodano: 20.03.2024 | Komentarze 2

Gdy wróciłem z pracy termometr pokazywał 13 stopni czyli o cztery więcej niż wczoraj więc ubrałem się lżej niż wczoraj i to był błąd.Wczoraj świeciło słonko i dogrzewało a dziś jechałem w pochmurny dzień i gdy jechałem pod wiatr to zimno mi było po szyi i w delikatnie w dłonie ale dałem radę w niedzielę i wytrzymałem również dziś.Dziś ponownie pojechałem MTB i wybrałem inną trasę na początku tak aby w miarę szybko zaliczyć 50-tkę po pracy.Na początku ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią cały czas prosto do stacji paliw w Motańcu a tam wjeżdżam na dojazd pożarowy 48 którym dojeżdżam na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Jezierzyce.
Początek DP 48 w kierunku Jezierzyc
Początek DP 48 w kierunku Jezierzyc © strus
W Jezierzycach
W Jezierzycach © strus
Zaliczam Jezierzyce i odbijam na DDR-kę o numerze 20A i jadę nią do Płoni aby tam przejechać pod DK 10 i odbijam na Zdunowo a tam niespodzianka nowa nawierzchnia aż do przejazdu kolejowego a ja odbijam na "szutrówkę którą jak wczoraj jadę do Niedźwiedzia.
Szutrowy odcinek DDR 20A w kierunku Płoni
Szutrowy odcinek DDR 20A w kierunku Płoni © strus
Początek
Początek "szutrówki" do Niedźwiedzia © strus
Wyjeżdżam na szosę w Niedźwiedziu i spojrzałem na licznik i wiedziałem że będę musiał do ścieżki rowerowej  w Zieleniewie pojechać wydłużoną drogą a jeszcze do niedawna standardową drogą powrotną czyli jadę do Reptowa odbijam na Cisewo i przez Miedwiecko do DDR-ki aby przez Lipnik wrócić do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DP48,Jezierzyce,DP 20A,
Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.