Terenowa niedziela☁️

Niedziela, 17 marca 2024 · dodano: 17.03.2024 | Komentarze 1

Już myślałem że kurtki rowerowej nie będę zakładał ale dziś trzeba było bo temperatura spadła do czterech stopni a i tak źle się ubrałem ,za cienka koszulka teremalna i złe rękawiczki odczułem to jadąc polnymi drogami w otwartym terenie na odcinku Klępino - Małkocin wydłużoną drogą przez Grabowo a do Klępina dotarłem płytówką od Mokrzycy.
Droga z Klepina do Grabowa
Droga z Klępina do Grabowa © strus
Droga z Grabowa do Małkocina
Droga z Grabowa do Małkocina © strus

Przejechałem przez dziurawy Małkocin i skierowałem się przez Siwkowo do Warchlinka aby tam polną drogą dojechać do dojazdu pożarowego 27 tak jak wczoraj ale pojechałem w przeciwnym kierunku czyli do DW 141 na którą nie wjeżdżałem bo po 10 metrach pojechałem tak jak wczoraj przez las do rzeki Iny i po 400 m na asfalcie ponownie w las.
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141
Dojazd pożarowy 27 w kierunku DW 141 © strus
Okolice Sowna
Okolice Sowna © strus
Przez Kępinkę dojeżdżam do DP32 i jadę w stronę Wielgowa ale po jednym kilometrze na DP 40 odbijam w kierunku DP 32 przejeżdżam przez nią i wjeżdżam na asfalt w Wielichówku.
Z Wielichówka kieruję się do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko ,zajeżdżam na chwilę na promenadę nad jezioro Miedwie a następnie przez Lipnik melduję się w Stargardzie.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Stargard,Mokrzyca,Klępino,Grabowo,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,DP 27,DW 141,Sowno,Kępinka,DP 32,DP 40,