Zdunowo przez Gardno⛅️

Środa, 11 października 2023 · dodano: 11.10.2023 | Komentarze 1

To już chyba ostatni słoneczny dzień z temperatura powyżej dwudziestu stopni w tym roku tylko szkoda że ostro wiało bo w porywach do 50 km/h ale i tak pojechałem ubrany "na krótko" i do kieszeni zapakowałem kamizelkę na wiatr ale nie skorzystałem z niej.Na początek dojechałem do ścieżki rowerowej przy szczecińskiej a nią dojechałem do Bielkowa miedzy innymi przez Morzyczyn i Kobylankę tam wjechałem na DW 120 i jadę do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań a po drodze okazało się że zjazd do Kołbacza z dwóch stron ma nową nawierzchnię która jest kończona od strony Nieznania.Zanim wjechałem na DW 119 pojechałem do nie wydłużoną drogą przez Dębinę i zjeżdżam z niej na krzyżówce na Chrapowo.Zanim dojechałem do Gardna zaliczam  Babin w którym dojeżdżam do jeziora i Parsów oraz Drzenin.
Jezioro Babińskie
Jezioro Babińskie © strus

Z Gardna do Zalando trzeba jechać objazdem 3,5 km bo postawili na wiadukcie zakaz wjazdu rowerem i w końcu po 50 kilometrach walki z wiatrem teraz będzie mi pomagał w jeździe,mimo że wybiła piętnasta na drodze DW 120 znikomy ruch poza jednym piratem który mnie wyprzedzał na podwójnej ciągłej na zakręcie  przy wjeździe do Żelisławca.
Zalando w Gardnie
Zalando w Gardnie © strus
Kontynuuje jazdę DW 120 do Kołbacza jadąc miedzy innymi przez Kartno i Glinna aby ponownie zawitać w Starym Czarnowie i Kołbaczu a tam odbijam na DDR-kę w kierunku prawobrzeża Szczecina czyli pierwsza dzielnica dziwnie brzmiąca - Śmierdnica bo miałem jeszcze trochę czasu i postanowiłem zaliczyć "setkę".
W drodze do Glinnej
W drodze do Glinnej © strus
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku.
GLINNA (niem.Glien) Dwór z 1830 roku. © strus
Gdy kończy się DDR-ka wjeżdżam na DW 119 i jadę do Płoni w której przejeżdżam pod DK 10 i kieruję się na Zdunowo gdzie odbijam na Niedźwiedź i zaczynam ostatni etap rundki czyli powrót do Stargardu wydłużoną drogą przez Cisewo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i prosto do Stargardu przez Lipnik.
Przejazd pod DK 10
Przejazd pod DK 10 © strus
Ostatni raz na krótko w 2023 roku?
Ostatni raz na krótko w 2023 roku? © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,DW 119,Będgoszcz,
Chrapowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,DW119,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,