Niedziela z Iwonką ☁️⛅️

Niedziela, 8 października 2023 · dodano: 08.10.2023 | Komentarze 1

Cały tydzień miałem pecha do pogody bo gdy wracałem z pracy od środy do piątku padało jak i również w wolną sobotę a dziś przysiadaniu gdy Iwonka usłyszała prognozę na dzień dzisiejszy że będzie słonecznie postanowiła mi towarzyszyć ale ledwo dojechaliśmy do DDR-ki na Żarowo zaczęło się mocno chmurzyć a nawet jadąc przez Lubowo delikatnie popadało nastepnie przez Rogowo i Poczernin docieramy do Sowna gdzie przez las jedziemy do Wielichówka.
Nadciągające chmury
Nadciągające chmury © strus
Ciemności nad Wielichówkiem
Ciemności nad Wielichówkiem © strus
Z Wielichówka skierowaliśmy się do Reptowa wybierając leśne drogi aby nas drzewa chroniły od porywistego wiatru a do Morzyczyna wybraliśmy nową DDR-kę pomijającą Kobylankę i zajeżdżamy na promenadę gdzie było bardzo dużo spacerujących ludzi i zatrzymujemy się na kawkę i coś słodkiego.
Dojazd pożarowy 32 do Reptowa
Dojazd pożarowy 32 do Reptowa © strus

Kawka nad jeziorem Miedwie
Kawka nad jeziorem Miedwie © strus
Później okazało się że ta mini przerwa nad jeziorem źle wpłynęła na organizm małżonki bo zrobiło się jej zimno więc wracamy do domu najkrótszą drogą przez Lipnik ,chowam Iwonki rower a ja robię małe 18-to kilometrowe kółeczko solo jadąc do Kluczewa przez Giżynek i Golczewo.
DDR-ka z Golczewa do Kluczewa
DDR-ka z Golczewa do Kluczewa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,DP 32,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,