Ostatnia rundka wakacyjna

Niedziela, 27 sierpnia 2023 · dodano: 27.08.2023 | Komentarze 3

Ostatnia rundka wakacyjna bo kolejne dni pracuję od 12 do 20 to dni bez roweru bo raczej nie będzie mi się chciało wstawać o siódmej żeby zaliczyć rundkę a dziś jadę do Kluczewa a następnie DDR-ką wzdłuż strefy przemysłowej do Golczewa a tam odbijam na Skalin aby dojechać do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę aby tam wjechać na DW120 i dotrzeć do ścieżki rowerowej w Kołbaczu przez Nieznań.
Zaproszenie na dożynki w Kołbaczu
Zaproszenie na dożynki w Kołbaczu © strus

Ścieżką rowerową jadę do Śmierdnicy gdzie wjeżdżam na DW119 i kieruję się do DK 10 w Płoni aby tam odbić na Zdunowo i rozpocząć drogę powrotną zaczynając od dojazdu do Niedźwiedzia a po drodze sprawdzam czy są grzybki ale po chwili w lesie to tylko komary znalazły mnie aż do tej pory odczuwam ich wizytę na mojej skórze.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Krzyżak ogrodowy
Krzyżak ogrodowy © strus
Z Niedźwiedzia pozostało mi tylko wrócić wydłużoną drogą przez Reptowo i Cisewo do DDR-ki w Zieleniewie na której dopadł mnie nie zapowiadany deszcz i towarzyszył mi aż do domu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard