Po opadach deszczu⛅️

Sobota, 26 sierpnia 2023 · dodano: 26.08.2023 | Komentarze 1

Długo dziś czekałem jak opady ustaną i dopiero prawie o czternastej pojechałem najkrótszą trasą do Golczewa przez Giżynek a zaliczyłem "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie ruszam do gminy Kobylanka a gdy jechałem do Skalina przed mną ukazała się deszczowa chmura  która delikatnie mnie trafiła w Zieleniewie na DDR-ce ale w deszczu może jechałem około kilometra .DDR-ką jadę do Motańca gdzie pojawiło się słońce  więc wydłużyłem delikatnie standardową 50-tkę o 10 km i pojechałem do Reptowa przez Kałęgę i Niedźwiedź i zacząłem drogę powrotną zaczynając od Reptowa a następnie wracam do Zieleniewa przez Cisewo aby DDR-ką wrócić do Stargardu.
Po żniwach w Kluczewie
Po żniwach w Kluczewie © strus
Opady nad jeziorem Miedwie
Opady nad jeziorem Miedwie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.