Puszcza Bukowa ☁️

Czwartek, 10 sierpnia 2023 · dodano: 10.08.2023 | Komentarze 1

Jak wyjechałem o jedenastej to było piętnaście stopni i pierwsze 14 kilometrów do stacji paliw w Motańcu jechałem pod zimny wiatr aż mnie piszczele bolały i nie wiem czemu miałem problem z drętwiejącym prawym nadgarstkiem ale jak ukryłem się w lesie do którego wjechałem DP 48 w kierunku prawobrzeża Szczecina problemy minęły i wyjechałem w dzielnicy Jezierzyce.
Wjazd do Jezierzyc
Wjazd do Jezierzyc © strus
Dojeżdżam do DW 119 a po chwili zanurzam się w puszczę i kieruję do Drogi Bieszczadzkiej oznaczonej tak że jako DP 1 przez Sosnówko aby zacząć wspinaczkę do Leśnej Szosy gdzie znajduje się Głaz Lewandowskiego a następnie obieram kierunek na Kołowo przez Kołówko.
Droga Bieszczadzka
Droga Bieszczadzka © strus
Głaz Lewandowskiego
Głaz Lewandowskiego © strus
Kościół Rzymskokatolicki pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kołowie
Kościół Rzymskokatolicki pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kołowie © strus

Zjeżdżam do głazu Serce Puszczy a następnie rozpoczynam drogę powrotną od zaliczenia Klęskowa zjeżdżając do niego Drogą Górską a tam obieram kierunek na Płonie do której dojadę od Kijewka DDR-ką 20A i po przejechaniu pod DK 10 kieruję się do szutrowej drogi w Zdunowie aby ją dojechać do Niedźwiedzia.
Głaz
Głaz "Serce Puszczy" © strus
Droga Górska w kierunku Klęskowa
Droga Górska w kierunku Klęskowa © strus
Droga Górska
Droga Górska © strus
Szutrówka do NIedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus
Z Niedźwiedzia standard czyli powrót na DDR-kę w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i powrót zaliczonym dziś odcinkiem przez Lipnik do Stargardu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motanie,DP48,Jezierzyce,DW119,Sosnówko,
Droga Bieszczadzka ,Kołówko,Kołowo,Droga Górska,Klęskowo,Bukowe,Kijewko,DDR20A,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,