50-tka po pracy ☁️

Środa, 9 sierpnia 2023 · dodano: 09.08.2023 | Komentarze 3

Nadal poniżej dwudziestu stopni i nadal co dzień opady deszczu ale dziś miałem lepsze prognozy pogody jak wczoraj no chyba że zawieje inaczej i opady z północy przyjdą na moją dzisiejszą trasę która była zagrożona jak powyżej pisałem z północy jak także ciemne chmury były na południu które były już bardzo widoczne gdy ledwo dojechałem do Lipnika.Kontynuowałem jazdę ścieżką rowerową do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę i skierowałem się do Niedźwiedzia przez Kałęgę aby pojechać na prawobrzeże Szczecina do Zdunowa a następnie zrobiłem małe kółeczko po Wielgowie i gdy wróciłem do Zdunowa rozpocząłem drogę powrotną do Stargardu zaczynając od dojazdu do Reptowa przez Niedźwiedź i ponownego zameldowania się na DDR-ce w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko i pozostało wrócić przez Lipnik do domu na sucho.
Ciemności nad S10 w Zieleniewie
Ciemności nad S10 w Zieleniewie © strus
Ciemności nad S10 w Motańcu
Ciemności nad S10 w Motańcu © strus

Ciemności nad Cisewem
Ciemności nad Cisewem © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,